Zijn er hier dames uit Breda? Ik heb nog maar een halve bus voeding en het is NERGENS meer te krijgen in mijn omgeving. Online is het ook niet meer te bestellen. Het gaat om Nutrilon standaard 3. Weten jullie waar het nog wel leverbaar is of heeft iemand nog een volle dichte bus staan? Iemand een idee hoelang dit nog kan duren? Hoor dat er een groot tekort is. Ze is bijna 11 maanden dus nog iets te jong voor de 4.
Dan geef je toch nog even nr. 2 of een ander merk. Die switch kunnen de meesten prima maken! Nr. 3 bestond jaren terug geen eens. Toen moest je nr. 2 tot 1 jaar geven. Of gewone melk (bij) gaan geven? Wel vervelend dat je er zo moeilijk aan kunt komen!
2 is ook niet meer te krijgen. Zou ik zomaar over kunnen stappen op een ander merk? Durf dat niet zo goed aan. Ze heeft heel veel last van haar darmpjes gehad en zijn nu gelukkig rustig maar ben wel een beetje huiverig voor overstappen.
Als ze al bijna 11 maanden is moet dat toch goed gaan! Zou het zeker doen, overstappen naar de Etos of AH ofzo. Die komen uit dezelfde fabriek. Als je de pakken naast elkaar legt zit er geen enkel verschil in (de medewerkster van de Etos heeft het ook toegegeven). Dan heb je dus een grote kans dat je nooit misgrijpt. Alhoewel dat op deze leeftijd gelukkig al wat minder belangrijk is....
De AH in de stad heeft volop, die bij de subway. Ben ook alles afgelopen. Was verbaasd dat daar de schappen helemaal vol stond! Groetjes
heb ze in roosendaal en bergen op zoom ook nog zien staan maar zie elke x wel heeeeeel veeel lege plekken in deschappen
Standaard 3 is pure onzin. Geef yoghurt of gewone melk, of als je dat eng vindt opvolgmelk vanwilekeurig welk huismerk.