LIMOR --> in leeuwarden en sneek en heeft verschillende soorten opvang. Ik heb daar ook gezeten in de crisisopvang en heb gehoord dat het één van de luxere opvangen is. En dat kan ik eigenlijk wel bevestigen voor Leeuwarden. Via hen heb ik een huurhuis gekregen en begeleiding.
Ik wil niet bijzonder vervelend doen; maar zo dacht ik eerst ook. Totdat ik ruzie kreeg met mijn fulltime blowende ex-vriend en ik mijn spullen pakte en een week weg ging mét mijn pinpas. Hij blowde mijn studiefinanciering regelmatig aan gort en daarom ging ik weg. Toen ik terug kwam zat meneer-de-blower al ruim 4 dagen zonder wiet. "Het zijn tenslotte maar blowers", gaat dan écht niet op. Ik had die avond toen ik thuis kwam een gebroken voet, glasscherven in beide voeten en benen zitten en heb de rest van de nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Oké, ik ben toen uit huis gegaan, relatie verbroken, plek voor mezelf gezocht, aangifte gedaan (sepot wegens gebrek aan bewijs :x!) en dergelijke.... Maar ik geloof nooit meer 'het zijn tenslotte maar blowers', want verslaafd is verslaafd. En wanneer het op is of als je aan de centjes komt waarmee het spul gekocht kan worden, dan doet de gemiddelde blower écht niet onder voor een heroïnespuiter/roker. Vergis je niet. En maak alsjeblieft NOOIT diezelfde fout als dat ik toen deed. Dat scheelt je een hoop ellende.