Ovulatietestjes gedaan.....gisteren piek?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by 78Sandra, Mar 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hieronder even mijn rijtje van de afgelopen paar dagen. Gisteren 2x getest, s'morgens nog een heel licht streepje, s'middags een donkere en vanmorgen was hij weer lichter. Zal eind van de middag ook weer eentje doen, maar ik gok op piek gisteren?

Attached Files:

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zou kunnen, maar ik zou toch nog een tijdje doortesten. Deze testen kunnen echt knallen.

3. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Was ik ook van plan, maar heb deze de vorige keer ook gebruikt en toen ook nooit dikke knallers gehad...telkens een beetje van dit.....super lichte streepjes, dan een donkere en dan weer lichter haha. Hou ook nog de cyclus bij in twee verachillende appjes en die hebben een eventuele eisprong berekend op de 22e haha, dus dan komen toch aardig bij elkaar in de buurt...testjes en appjes.

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Ik vind de test van gisteren niet duidelijk positief, zou ook nog even doortesten.

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Net de tweede van vandaag gedaan, ook weer lichter dan vanmorgen....:(:(

Nou ja, we maken het vanavond in ieder gval maar heel gezellig en dan morgen maar weer eens kijken hoe de test vlag er bij hangt ;)

6. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Zojuist nog een testje er tegen aan gegooid, zelfde tijdstip als gisterochtend en nu is ie praktisch wit, dus denk toch echt dat de piek is geweest....op de 18e ergens s'avonds.

Attached Files:

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    ok, ik denk dat je dat inderdaad zelf het beste kan beoordelen, hoe de test eruit ziet

8. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    2,167
    364
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Tja, ik heb bij mezelf nog niet eerder meegemaakt dat hij oploopt, dan weer afloopt en dan weer oploopt, dus ik laat het hier even bij en we zien wel hoe de maand verder verloopt. In 2013 ook deze testen een aantal maanden gebruikt en telkens hetzelfde beeld zoals deze ook laten zien ;).

Nu maar hopen op een lucky shot deze maand en dan weer op naar de volgende maand mocht er mis geschoten zijn ;).

Share This Page