hele erge buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamsie21, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    Vannacht lag ik lekker te slapen en werd zoals gewoonlijk wakker (voor een toiletbezoek) en t moment dat ik omhoog wilde komen om op te staan, kreeg ik een vreselijke pijn in mijn buik.. Dit stroomde door naar mijn rug en ik kon gewoon niet opstaan. Mijn vriend moest mij begeleiden naar t toilet, terwijl ik bijna aan het huilen was.. Pas op t moment dat ik weer terug in bed lag begon t langzaam te zakken..

Wat moet ik hiervan denken....:(:(:(

2. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Klinkt als je banden. Die rekken heel erg op door het groeien van je baarmoeder en kunnen niet zo veel meer hebben. Als je rustig terug gaat liggen evt. met iets warms er op moet het terug weg trekken. Als dit niet zo is of als je je zorgen maakt moet je even naar de vk bellen. Maar aangezien het er in trok bij het recht komen zou ik me niet te veel zorgen maken. Volgende keer eerst naar je zij rollen, benen uit bed en je opduwen met je armen, dan ontzie je je banden en spieren. Succes!

3. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    hmm ja dat zou kunnen inderdaad.. mag ik lag nog op mijn zij toen ik omhoog wilde gaan.. Pff voel me vandaag ook niet echt fit ofzo, moe en mn buik is vervelend

4. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik denk ook dat het je banden zijn, ik heb daar soms ook heel erg last van als ik in bed lig. Maakt niet uit hoe ik lig.Vooral omdraaien in bed is killing dan doet het echt heel erg pijn en onder andere ook uit bed.

Als je het echt niet vertrouwd kun je de VK bellen, maar denk dat zei ook zegt dat het je banden zijn.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Daar heb ik ook met regelmaat last van gehad, ik ging dan echt op mij zij liggen, benen naast het bed zwiepen en met mijn handen mezelf opduwen en eventjes rustig blijven zitten voordat je echt opstaat, dan hoefde mijn buik zich niet aan te spannen, dan ging het wel wat beter.

6. Blue Water

Blue Water Actief lid

20 nov 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ook geregeld gehad en soms nog.
    Als ik te snel op sta of niet op de juiste manier op sta dan kan het er echt flink inschieten die pijn en moet ik echt even soort van bijkomen.
    Je banden rekken flink uit en dat kan echt zeer doen als je net even een verkeerde beweging maakt.

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ga mee met de rest. Ik heb het bij de vorige ook vaak gehad met opstaan enzo. Auw! Ik moet ook altijd via mijn zij uit bed komen.
    Niezen doet trouwens ook erg pijn. Maar weet niet of dat de banden zijn. Lijkt er wel op.

8. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Hier vorige week gehad. Veel te druk geweest overdag. Dacht nog even op de fiets ergens heen te gaan en zakte door knieƫn van de pijn. Na warme douche. Op Op huishoud krukje zittend douchen ging het weer. Volgens vk bandenpijn

9. mamsie21

mamsie21 Actief lid

8 apr 2014
    349
    0
    16
    Vrouw
    bedankt voor jullie reacties! erg blij mee! stelt me weer erg gerust.. weet inderdaad dat t bij niezen etc ook erg pijn kan doen, maar zoals vannacht nog nooit gehad in zo'n erge hoeveelheid pijn.. het gaat nu wel weer beter gelukkig..

Deel Deze Pagina