advies nodig positiekleding en voedings BH's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door momy2b, 20 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.807
    5.942
    113
    Vrouw
    Ik droeg de eerste paar dagen hemdjes.
    Toen de stuwing voorbij was, heb ik man naar de Hema gestuurd. Die hebben eenvoudige voeding bh's, voor een klein prijsje. Na een paar weken ben ik er eens zelf op uit gegaan, en heb via internet wat besteld.
    Het is van te voren soms moeilijk in te schatten welke maat je borsten zijn, na de stuwing.

2. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel handig om jullie ervaringen te lezen hartelijk dank ! ik wil rond de 20 weekjes ook even lekker de stad in bij h&m kijken enzo..:D
    fijne zwangerschap allemaal

3. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb voor mijn bh's zo'n verlengstukje gehaald bij hunkemoller. Dan worden ze qua omvang wat groter maar de cup maat blijft hetzelfde.

Kleding heb ik overal en nergens vandaan. Ik weiger om hele duren kleren te kopen voor die paar maanden. Vooral met mijn werk (zit regelmatig onder de melk, spuug en snot :D ) moet ik vaak wassen en vind ik dure kleren zonde.
    Kijk wel altijd bij de prenatal naar de afgeprijsde shirtjes. Anders bij limango of c&a. H&m heeft ook betaalbare shirtjes

4. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind dat ook zonde hoor te veel uitgeven vandaar dat ik liever in 1 x haal voor de hele zwangerschap...qua shirtjes kan ik nu wel vooruit..ga nog bij de H&M voor broeken kijken en dan later misschien nog een keer een meegroei BH aanschaffen plus een legging...ik hoop dat ik gewoon lekker in mijn longdresses blijf passen gedurende de zomer :D

Deel Deze Pagina