medisch kinderdagverblijf / werk

Discussie in 'De lounge' gestart door beautiful, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautiful

beautiful Actief lid

10 feb 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

ik stel even hier mijn vraag als hij niet goed staat hoor ik het graag?

onze dochter moet zeer waarschijnlijk naar een medisch kinderdagverblijf.
    nu kan ik er weinig over vinden op inet maar ik vraag me af hoe andere mama's dit doen in combinatie met hun eigen werk.

voor zover ik weet is zo'n kinderdagverblijf dag van 9 tot 3? en moet je het vervoer zelf regelen?

ik werk zelf drie dagen van 8 tot half 6 of van half 9 tot 6, en hierbij is geen mogelijkheid om later te beginnen of eerder te stoppen. hoe hebben jullie dit geregeld? of moet je zelf stoppen met werken of iets anders zoeken wat binnen deze tijden valt?

sorry ik ben een beetje een leek op dit gebied en kan weinig informatie online vinden. :(

vandaar dat ik graag ervaringen van andere moeders zou willen horen? ben ook erg benieuwd hoe het jullie bevalt op zo'n kinderdagopvang enz

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen moeder, maar werk wel met kinderen die naar een mkd gaan. Bij veel hebben ze verlengde dagopvang/bso.
    Het vervoer is een beetje moeilijk momenteel, er zijn veel bezuinigingen. Je kunt een indicatie voor vervoer aanvragen en dan zien of je er recht op hebt. Vanuit MEE of de gemeente kunnen ze je helpen en je vragen beantwoorden.

weet niet of je thuiszorg/ambulante begeleiding hebt, anders zou je (in overleg) de medewerkers in kunnen zetten om je kindje naar het mkd te brengen en op te halen. Ik haal en breng ook wel eens kinderen.

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL