Ik zie echt een heel heel vaag streepje! Misschien morgen / overmorgen in de ochtend nog eens testen?
Ik zie iets, maar wel heel vaag. Moet goed mijn best doen om het te zien. Op welke dag van je cyclus zit je?
Ja in werkelijkheid is ie duidelijker . Met ochtendurine vanmorgen amper een streepje en deze is van vanmiddag...blijft toch apart?!
Ik zie ook iets vaags, maar de test is nog wel erg roze. Is ie goed opgedroogd? Morgen even een nieuw testje doen spannend!
Oke dan test je ook nog wel erg vroeg. Dan zou hij zomaar een stuk duidelijker kunnen worden. Ik hoop het voor je!
Ja, dit is een midstream van z&k en die drogen erg langzaam op . Het roze was in werkelijkheid minder aanwezig dan op de foto zichtbaar is hoor . Ik testte bij mijn vorige zwangerschap op 10dpo licht positief. En vanochtend dus met zo'n zelfde test amper zichtbaar en vanmiddag een stuk duidelijker. Ben benieuwd waar dit naar toe gaat .
Dank jullie wel ! Ben nog er voorzichtig hoor en eerst maar eens kijken of de streepjes donkerder worden. En mijn nod voorbij natuurlijk . Pfff, voelt nog wel onwerkelijk hoor .