Easywalker duo of toch bugaboo donkey?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vek, 21 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn bijna 2 jarige zit nog veel en graag in de wagen (joolz). Daarom wil ik graag een duowagen. Lang dragen is buitenshuis helaas geen optie voor mij...
    Nou ben ik op marktplaats aan t struinen en kom de easywalker duo veel tegen voor rond de 300 euro. Prima bedrag wat mij betreft.
    De donkey is stukken duurder maar oogt ook wat luxer en die denk ik ook wel weer voor een heel redelijk bedrag te kunnen verkopen als zoon straks ook langere stukken wat beter vol kan houden qua lopen.
    Voordeel van donkey is dat de stoelen kunnen worden omgedraaid wat ik wel gezellig vind.

Iemand ervaring met deze wagens? Hoe lang kon jullie grootste kind erin? (Zoon heeft nu krap maat 86, is een mager friemeltje...). Hoe lang kon de baby in de bak?
    Helaas zie ik de easywalker niet meer op de sites van de meeste winkels dus vraag me af of ik bij bijv babypark ze allebei kan bewonderen?

2. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Je kan de easywalker duo bekijken bij de babydump, toevallig zijn wij daar vorige week wezen kijken ;)

Uiteindelijk hebben wij de easywalker duo tweedehands gekocht via marktplaats. Voor de helft wat jij nu schrijft, een leuk bedrag. Het is een relatief nieuwe, dus met de uv-beschermkap die ze sinds een aantal jaar hebben.

Als je voor tweedehands gaat zou ik aanraden de tijd te nemen en wat langer marktplaats in de gaten te blijven houden wat er in de buurt voorbij komt. De prijsverschillen zijn groot. Vaak een paar honderd euro, voor dezelfde wagen. Aan je banner te zien heb je nog even tijd, dat is een voordeel.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de donkey en vind het een geweldige wagen. Je kan de zitjes los van elkaar beiden kanten opzetten, wat ik erg handig vind. Ook kan er een maxi cosi op. En het inschuiven als je maar 1 kindje bij je hebt, zodat het een enkele wagen is, is ideaal.
    Ook klopt hij klein op en is super wendbaar.

Hij blijft waardevast. Dus je kunt hem voor een goed bedrag weer verkopen. Misschien als je je joolz verkoopt dat je dan nog maar een beetje zelf bij hoeft te leggen?

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb de donkey nu 4 jaar in gebruik! Mankeert nog niks aan en zoon van 5 nu gaat er zelfs nog wel eens ff inzitten in de stad ofzo. Jongste ook als ik stuk wandel. Ze zijn wel fijn en klein maar de oudste is 5 dus dan zou jouw zoontje er nog makkelijk een tijd in kunnen!

Ik ben echt heel erg blij met de wagen en idd wat je zegt, je kunt m via mp nog goed verkopen.
    Al verlies je op de easywalker ook niks. Maar die kan niet naar je toe wat ik zelf jammer zou vinden. Vriendin had deze bij de tweede en ze vond m wel fijn lopen.

5. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Ik heb 2de hands een easywalker duo gekocht van een mevrouw die 8 kinderen heeft.

Ze zei me dat haar dochter van 4 nog probleemloos in de buggy paste.

Wat de reiswieg betreft, vrees ik dat die na een maand of 6 wel te klein zal worden (zelf geen ervaring mee), omdat er pootjes onder de wiegen staan, kan deze in het begin wel als reisbedje worden gebruikt.

6. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wij hebben de donkey en zou niks anders meer willen!

Mijn zoontje is 2.5 maar groot (bijna 1 meter) en zit er nog in. Wel zonder zonnekap want dat zit voor hem niet lekker ;)

7. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem net gepast met m'n 2-jarige dochter, bijna 90 cm en die zat heerlijk!

8. Juffie3

Juffie3 Lid

10 okt 2014
    53
    2
    8
    Ik had hetzelfde dilemma als jij en heb vanwege de hoge kosten voor een easywalker gekozen.
    Geen moment spijt van!
    Voor 350,- gekocht met voetenzakken erbij. Loopt super en beide kids passen er prima in.
    Als de bak klein wordt kan de zitting ook helemaal plat..
    Ben blij dat ik niet zoveel geld uitgegeven heb voor iets wat je relatief kort gebruikt.

9. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik heb tussen mijn 2 jongste een leeftijdverschil van 22 maand. Ik gebruik de easywalker duo. Hij zag er als nieuw uit en heb hem op mp gekocht voor iets minder dan 200 eu. Het is een fijne wagen. Loopt goed, stuurt goed. De zitting kan helemaal plat. De reiswieg is erg klein en smal. Deze hen ik maar 4,5 maand gebruikt. De wagen is wel breed. De kruitvat kom je niet in. Maar dat is met een enkele wagen ook al moeilijk. Ik ben er iig heel blij mee. En ald ik ergens heen ga waar ik niet langs pas zoals bv kruitvat gebruik ik mn bugaboo met meerijdplankje

10. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18

Ik zouje enkele wagen nietverkopen. Als je oudste naar de peuter gaat heb je nog een enekele wagen voor de baby

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Wij hebben een phil en teds promenade.
    Onder elkaar maar is prima te doen.
    En kan ook heel makkelijk als enkele wagen gebruikt worden en is niet zo breed als een donkey/easywalker

12. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Donkey!!! Super wagen! Zijn er zo blij mee! Onze oudste is nu 2.5 😃 heel handig dat je hem ook als enkele wagen kunt gebruiken!

13. Liefschaapje

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    On trouwens mijn oudste is 96 cm en 15.5 kilo en de jongste 67 cm en past nog heeeeeeeeeel ruim in de bak ☺

14. Liefschaapje

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    IMG-20150907-WA0014.jpg
    De oudste ging er laatst in liggen voor de grap... mmm dat is wel wat krap 😉

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

De donkey kun je ook een enkele wagen van maken..

16. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb de Donkey aangeschaft toen er een tweede in aantocht was.
    Ik heb er geen moment spijt van gehad en als ik toen wist wat ik nu weet had ik hem ook voor 1 kind aangeschaft.

Top wagen en multifunctioneel.

17. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    @liefschaapje: en de oudste past dus ook nog ruim in het stoeltje?
    Heb er net mee gereden in een babyzaak en tis wel een mooi ding hoor!

Deel Deze Pagina