Ik ben behoorlijk zwaar en kon nergens anders positiekleding vinden in maat 48. Ik vond de kleding wat pasvorm betreft van BP prima, kwaliteit is wat minder maar daar is de prijs ook naar (in mijn bekeving).
Bedankt voor jullie reacties. Vind vooral de maat heel lastig in te schatten. Vind een winkel dan toch makkelijker ivm passen. Helaas is het aanbod in de winkels heel minimaal.
Ik heb een winterjas besteld bij Bonprix, maar ik vind deze wat klein vallen. Ik heb een maatje groter genomen. Kwaliteit lijkt wel oke.
Hier 1 shirt gewoon in mijn eigen maat gekocht en die zat gewoon prima.voedingsbh's zijn ook heel fijn.niet duur en zitten goed. Bij een volgende zwangerschap zal ik als ik iets nodig hebben weer wat bestellen.
Net weer hele zooi besteld, zit prima hoor! Goede jeans, ook de nette broeken vind ik erg fijn voor het werk. Vind de shirts een beetje tuttig zitten, weet niet goed waarom. Jurkjes zitten ook niet helemaal mooi, maar misschien moet ik ook gewoon wennen dan mn buik rond wordt en ik ben ander model jurkjes gewend. Ook een jas besteld, ziet er mooi uit. Ik probeer wel de stoffen die echt nylon nylon zijn te voorkomen, in verleden wel eens bij bp besteld en dat zag er dan zo goedkoop uit.
Welke jas hebben jullie. Welke heb jij rijo die wat klein valt? Ben vooral opzet naar broeken. Liefst die bij knieën en kuiten ook goed aansluiten dat het mooi bij laarzen in kan. Ga eens ff op de site kijken.
Vandaag toevallig voor het eerst een broek besteld. In het verleden een jurkje besteld, maar was toen niet zwanger. Dat beviel me niet echt.. Maar toe maar we proberen het nog maar een keer met positie kleding
Ik heb een paar positiebroeken besteld bij bon prix. Ben er wel tevreden over. De prijs is ook nog goed te doen
Ik heb net mijn zwangerschapsjas van bonprx binnen gekregen, deze valt normaal qua maat. Weet alleen niet of dat ook zo voor kleding geldt
Hier een vest van BP. Deze bevalt toch minder. Had al een maat kleiner gekocht maar nog steeds veel te groot. Ligt dus voornamelijk in de kast.
Ik heb deze, kleur blauwpetrol: Zwangerschapswinterjas donkerolijfgroen - bpc bonprix collection bestel online - bonprix.nl
Zwangerschapsjas olijfgroen - Voor haar - bonprix.nl Deze heb ik gekozen! Ik vind hem persoonlijk normaal vallen maar ik hou ervan om in de winter een dikke trui onder me jas te kunnen doen.
Ik vind deze ook wel leuk in blauw petrol. Komt de kleur wel overeen met de foto? Oh en sluiten de mouwen bij je bovenarm nauw aan of zit er nog wat ruimte?