http://www.perinatreg.nl/uploads/167/78/Geboortegewichtcurven_Zoons_Multiparae.pdf Vond dit nog ergens op zp T gewicht wat nu bij 36 wk staat is ongeveer t zelfde met wat vandaag is gezegd maar dan zou alles op de p50 lijn moeten zitten als ik t begrijp En scoorde op oa buik p70 dus wellicht heeft die hoofdmeting alles omlaag getrokken en is alles nu toch al iig rond of boven de 3 kg 🙏🏽 T kan je maar bezig houden he maar schiet niks op met speculeren ntl 😜 T blijft afwachten
Ik snap je helemaal, ik heb me wat afgezocht op alles wat groeiecho en P-lijnen te maken had. Vertrouw op je intuïtie, houd de bewegingen in de gaten en bij onrust gewoon bellen. Als ik weer eens minder leven voelde dan mocht ik aan de ctg.
Bedankt Logan, zal ik doen. Weet nu ni meer of ik j al had gefeliciteerd in n ander topic Maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon 😘
F een update Vandaag wakker geworden met ontiegelijke Hoofdpijn en druk achter m'n ogen. Nek n schouders zitten ook vast dus contact gelegd met de osteopaat dus hoop daar vd week nog heen te kunnen! Omdat ml thuis was en na m'n zorgen van gister geprobeerd niet te prikken en veel te liggen/slapen Tot nu komt en gaat t en ben ik er sinds 2u uit en heeft PCM de scherpe randjes weg gehaald Denk ook dat t vandaag meer was door t gejank en de zorgen van gister dan dat t gaat lijden tot migraine Had gister gebeld naar de echopraktijk hier in de buurt waar ik ook ben geweest toen ik nog bij de verloskundige liep en we hebben er van deze beeb en de jongste een 3D echo Mocht na m'n verhaal gelijk komen en t ziet er naar uit dat ze gister niet helemaal juist heeft gemeten en/of doordat t hoofdje niet goed gemeten kon worden t resultaat is beïnvloed Hij wordt nu iig op zo n 2990 gram geschat 🙌🏽 Zo opgelucht en heeft lange beentjes de rest zit op de p60/70 lijn T zag er allemaal goed uit Ze is alles langsgelopen n verraste met een mooi 3D beeld Kijk ons prachtige mannetje Heb zo gehuild toen ik m zo zag Was er ni op voorbereid en toen m zag was ik zo opgelucht Hij ziet er gezond uit en lijkt als twee druppels op de 3D van de eerste(zag ik vorige x ook al) Heb me laatste tijd zo druk gemaakt om die prikken en alles dat ik me bijna Nie meer kon voorstellen dat er n gezonde piek gave complete baby in m'n buik zat F spammen
Wat fijn! Had je echt even nodig! Succes met de laatste loodjes! Ooh en ik heb nog een thuis tip: -ontspan je schouders - buig je hoofd opzij naar links zover je kunt - houdt dit 10 seconden vol - je schouders niet optrekken! - kom rustig terug - doe hetzelfde naar rechts - 3 keer herhalen Zo ontspan je je spieren in je schouders.. baat het niet 😅
Wat een prachtig mannetje en hopelijk heeft dit goede nieuws je zo kunnen geruststellen dat je minder last hebt van de spanning in je schouders. Ik doe graag de child pose (yoga) met de armen naar voren en dan naar achteren om mijn schouders en tussen mijn schouders te ontspannen. Bij mij gaat spanning gelijk daar zitten. Ik hoop dat de osteopaat je goed zal kunnen helpen!
Ah thx voor de lieve woorden en goede tips! Ga t zeker proberen! Hoop dat de osteo morgen terug belt voor n afspraak iig Tis weer even geleden dat ik m zag omdat de laatste periode van aanvallen weinig verband hadden met m'n nek n schouders De keren daarvoor hielp t kraken en t maken van bepaalde beweging met druk n wrijving door hem heel goed!
Wat lastig! En vind het erg vervelend voor je! Ik ben zelf met 38.0 ingeleid ivm grote baby incl diabetes. Hij is geboren met 4535 gram maar had toch behoorlijke opstart problemen. Natuurlijk ook mede door de diabetes. Maar toch. Al met heeft hij 1,5 week in het ziekenhuis geden. Maar het voelde als weken. Vooral omdat je overal tegelijk wil zijn. Thuis bij de oudste en natuurlijk de baby. Plus dat je geen kraamweek hebt thuis. Voor je het weet ren je je zelf weer voorbij. Denk goed na. Dat is wat ik mee wil geven.
Ja.. bedankt voor je input T kan egt alle kanten op Ben vd week naar de osteo geweest Was hard nodig Maar helaas net weer geprikt En heb besloten om m gwn te halen de 12e Met precies 38 wk Overwoog t eerst eerder maar besloten niet te doen na wat ik oa hier las Wilde zelfs nog tot 39 wk wachten Of t maar afwachten Maar kan NIET meer Egt niet
Hij wordt geschat op 3200 gram nu n volgt volgens hen z'n lijntje van vorige x wat dan zou betekenen dat die meting klopt en hij 450 gram in 10 dg is aangekomen Maar als de meting van vorige x niet klopt en van de echo praktijk de dag erna wel (Die extra echo vanwege m'n zorgen toen) is ie Niet veel aangekomen maar weet of ik de meting van vandaag in t Zhuis wel zo met n andere echopiste / praktijk kan vergelijken verder heb ik 1 cm dus de pilletjes lijken wel wat te doen maar als ik maandag nog op 1 cm zit krijg ik eerst n ballon.. Twijfel ntl nu weer T gewicht en de termijn zeggen niks over z'n start is me nu wel ddl ook zwaardere kindjes kunnen opstartproblemen hebben Maar ergens heb ik zoiets van laat m nog maar f groeien maar dan is er weer t risico's dat ik moet prikken en we weten dus niet wat al die prikken al hebben aangericht en nog kunnen aanrichten T kan allemaal meevallen t kan ook Nie Net als dat kindje wel goed ter wereld komen met inleiden maar ook n slechte start kunnen hebben Weet dus Nie wat ik moet doen.. Afgepsorken t nu tot zondag aan te kijken wbt de migraine en mag ook langs komen om m'n ontsluiting nog eens te checken En zou t dan kunnen opschuiven evt tot donderdag of de maandag erop maar zoals ik al zei waar doe ik goed aan 😩 Kans op migraine is ntl wel groot.. maar hoe groot is t risico voor t kindje als ik m eerder haal.. Wordt hier heel onrustig van 😩
Vanmorgen inwendig onderzoek gehad na aanleiding van afgelopen donderdag en als voorbereiding op morgen (inleiding) Had nu ipv 1cm een ruime cm en was niet meer stuur kon strippen zit nu op twee Heb door t strippen wat bloedverlies Afwachten of t iets doet maar belangrijkste isndat er naar uit ziet dat ik geen ballon hoef morgen maar dat ze gelijk m'n vliezen kunnen breken 🙌🏽