Hallo, Onze zoon is net twee jaar geworden en zegt nog geen woord, niet eens papa of mama. Met zijn gehoor is niets mis, hij heeft twee weken geleden buisjes in zijn oren gekregen. Graag zou ik willen weten wat jullie ervaringen zijn met kinderen die buisjes hebben, na wanneer beginnen ze te praten en wat als de buisjes niet werken.. bedankt
Hoi, Ik ken wel kinderen met buisjes in de oren. Die konden al wel praten, maar heel onduidelijk.... Misschien een optie om je kind straks naar de peuterspeelzaal te brengen?? Daarvan hoor je vaker dat kids die eerst niet praatten alsnog gingen praten.
mijn zoon sprak ook niet. hij is toen hij ruim 3 was voor het eerst geopereerd. hij had toen al logepodie. waarom krijgt je zoon buijses als jij zegt dat er helemaal niks mis is met zijn oren? enkel om te gaan praten. meestal krijg je buisjes als je problemen hebt. heel vaak verkouden of slechthorend zoals in het geval mijn zoon. hij is in totaal 12 keer geopereerd en heeft 2.5 jaar logepodie gehad en zit nu op een speciale school. ook vanwege andere dingen. inmiddels praat hij zoveel dat je weleens denkt hou eens 5 tellen je kwek asjeblieft!