Urine bewaren voor zwangerschaps test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Zwabbertje, Jul 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden even een vraagje, hoelang kan je je urine bewaren voor een zwangerschapstest??

Ik heb namelijk om 07.30 uur geplast en de winkels gaan om 09.30 uur open. (heb het wel in de koelkast gezet)

Hoop dat jullie dat weten.

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Als je om 7.30 uur hebt geplast en je gaat om 9.30 uur naar de winkels, dus laten we zeggen dat je rond 10.00 uur gaat testen dan is dat geen enkel probleem hoor.

Toen ik voor de 2e keer zwanger was kwam MvM aan het einde van de middag langs om de test te doen, maar het moest wel met ochtendurine. Ik heb het de dus de hele dag in een potje op de wc laten staan (dus niet eens in de koelkast) en de test was overduidelijk positief!

3. Ladycake

Ladycake Bekend lid

May 14, 2011
    531
    0
    0
    Hoi,

Dat kan prima hoor. Ik heb toen ook 's ochtends rond een uur of 8 geplast en het potje in aluminiumfolie laten staan, niet eens in de koelkast, en pas 's avonds om 19.30 kwam er iemand van MvM en een dikke positieve test dus geen enkel probleem.

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Inderdaad! Ik moest met MvM ook ochtend urine opvangen, en zij heeft er pas rond 17 uur mee getest, er kwam een mooie streep te staan!

5. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

May 12, 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Meiden bedankt.
    Maar helaas weet ik het nu zeker, ik ben niet zwanger:x

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008