Intake 2e kindje

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by Lily2006, Sep 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lily2006

Lily2006 Actief lid

Jan 14, 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Hallo,

Naar aanleiding van het gegeven dat ik in mijn vorige kraamtijd behoorlijke problemen heb gehad (ultrakorte samenvatting; week niet slapen, uitputting, bijna ingestort. Geen van mijn 3 kraamhulpen zag dit gebeuren totdat het bijna te laat was) heeft de VK mij geadviseerd dit GOED te bespreken met de kraamzorg deze keer en er ook een aantal afspraken over te maken.

Nou had het kraambureau vorige week nog stééds geen contact opgenomen, dus heb ik gebeld. Ik kreeg te horen dat de intake bij de 2e telefonisch is en dat er 'zwaarwegende redenen' moeten zijn om toch op huisbezoek te komen voor de intake. Dit moet volgens mevrouw a. weer besproken worden met mevrouw b. welke mij dan weer zou terugbellen. Wat niet is gebeurd.

Door deze gebeurtenissen heb ik er geen vertrouwen in en zie ik het al helemaal niet meer zitten terwijl ik JUIST zo hard nodig heb dat iemand me geruststelt. Ik maak me hier vreselijk druk over omdat ik ontzettend bang ben dat het weer mis gaat.

Wat zou ik nu kunnen doen? Blijven bellen, of bijvoorbeeld de VK vragen te bellen?

Alvast bedankt!

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Kun je niet naar een ander kraamcentrum dan?

groetjes Adrienne

3. Lily2006

Lily2006 Actief lid

Jan 14, 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ik heb al een ander kraambureau gekozen dan de vorige keer...leek mij niet dat ik met 35,5 wk ik nog kan overstappen...

...maar gelukkig hebben ze vandaag alsnog gebeld en is het opgelost. Echt vertrouwen heb ik er nog niet in, maar ik denk wel zoveel als op dit moment voor mij mogelijk is. De angst blijft gewoon.

Bedankt voor je reactie!

Share This Page