Ik ben 3 dgn eerder ongesteld geworden, terwijl ik bijna altijd stipt op 28dgn zit. Ben dinsdag ongi geworden. Maar nu is het al over. Voor een echte ongesteldheid is dit toch wel erg kort? Wat vinden jullie ervan? Liefs Britt
Ligt dat nu aan mij of lees ik dit deze maand nu al voor de zoveelste keer? Het lijkt wel of er meer meiden daar last van hebben deze maand dus. Ik ben het al ergens tegen gekomen. Misschien moet je even zoeken en vind je wat er al over is geschreven. Heel apart in ieder geval.
Sorry, maar moest het gewoon vragen. Kom net van mijn werk, en straks weer weg. Dus dacht stel ff gauw de vraag. Had nog niet verder gekeken dan mijn neus lang is.Sorry Bedankt voor je reactie Liefs Britt
he joh geeft niets hoor. Vind het alleen jammer dat ik je niet 123 verder kan helpen. Succes met het zoeken naar een antwoord.
Okay...Maar ook mijn navel doet wat zeer. voelt wat beurs aan. verder nergens last van. Ik zal misschien zo langzamerhand "gek"zijn hihi Ben vast gewoon ongi geweest. GR britt
Als je drie dagen helder rood en een normale hoeveelheid hebt gehad zou ik gewoon uitgaan van een ongi... hoe jammer het ook is... Liefs Jelske
Owkay dan..... en what about this: Donderdag-avond: weinig, oud bloed Vrijdag, hele dag: veel, helder rood bloed Zaterdag ochtend en middag: weinig oud bloed.... Da;s ook nie 3 dagen helder rood