Hallo meiden Ik heb even een vraag. 8juni mocht ik volgens de berekening testen, maar ik deedt het al op 7 juni. En de test was positief maar licht. 8juni al donkerder, maar op die dag bloedverlies dik twee dagen bloed verloren Bik. Nyed laten prikken hcg was 26 week later weer bloed laten prikken hcg was 127 Week later weer hcg was 480 2 dagen weer bloed prikken hcg was gedaald naar 100 hcg ( dit was op 23 juni) Ik moest iedere keer bloed prikken omdat er niks was te zien op de echo Maar vandaag heel beroerd en behoorlijk misselijk.. En een test gedaan in de middag. En er staat een streep, is dit nog van mijn zwangerschap of is dit een nieuwe zwangerschap.. Lijkt mij als het in twee dagen tijd van bijna 500 hcg naar 100 zakt dat, dat heel snel is gegaan.. Wat denken jullie? Ik heb geen idee?
23 juni dat was vorige week. Hcgtesten reageren al op 10 hcg. Misschien zit er nog een restje hcg in je lichaam. Ik heb begrepen dat als je hcg uit het lichaam is dan pas je nieuwe cyclus weer begint
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit van een nieuwe zwangerschap is. Dan zou je wel al heel vroeg een nieuwe eisprong hebben gehad. Ik denk dat dit nog van je 'oude' zwangerschap is. Het laatste restje hcg kan soms nog lang blijven zitten helaas... Sterkte en succes!