Hahaha zo stom! ik moet 4 juli ongesteld worden... dus nog 3 dagen tot mijn nod! heb afgelopen zaterdag veelste vroeg natuurlijk een test gedaan en die was hartstikke negatief!.. en nu nu durf ik niet meer te testen vanmorgen werdt ik wakker en dacht ik zal ik?!!! maar nee toch niet gedaan... met mijn zoontje teste ik 5 dagen voor mijn nod al knal posi en dat zegt natuurlijk niks maar ben toch bang voor teleurstelling denk ik... meeehh heb ik weer!! overigens geen teken van een naderende ongi
Haha ik was wat dat betreft echt een test verslaafde, tot het moment dat ik er 'klaar' mee was en niet WEER de teleurstelling wilde.. Uiteindelijk maar een test gedaan omdat ik mega lange cyclussen had en toch het zekere voor het onzekere wilde nemen. Test gedaan, weggelegd (want auw, zo'n witte test went NOOIT!). 10 minuten later toch maar gekeken en toen bleken er 2 strepen te staan . Natuurlijk is het heel verstandig om te wachten tot je NOD, maar ik zou me waarschijnlijk niet kunnen beheersen haha.
en t stomme is dat ik normaal helemaal niet zo'n stresskip ben hahaha naar vind t nu toch wel een beetje spannend! en agh zit pas in ronde 2 dus verbaas me niet als ik niet zwanger ben maar toch!! pfff kan me niet heugen dat ik 4 jaar geleden ook zo was
Morgen is mijn NOD maar durf ook niet meer te testen. Dag 11 en 12 dpo negatief getest. Wacht wel of ik ongesteld word of niet. Witte testen zijn iid niet goed voor je humeur
Herkenbaar, 9 dpo getest en ga niet meer testen voor donderdag want dan zou ik 1 dag naar nod zijn .....maar vrees dat mijn ongi er gewoon aankomt
Heel herkenbaar dnise. Je moet voor je zelf nagaan: - Wil ik nog een paar dagen in onzekerheid zitten? Of - Testen en het risico lopen op en omowitte test. (Met in je achterhoofd de gedachte dat het nog positief kan worden omdat je te vroeg bent) Je zit nu 3 dagen voor nod dus je hebt een goede kans dat er al wat te zien is op de test. Afgelopen zaterdag was gewoon veel te vroeg. Succes de komende dagen. Ik duim voor een positieve test.
nou dacht ik vanmorgen weet je wat ik doe t gewoon!!!! dus getest... pfff is de test niet goed!!! t werdt 1 grote roze vlek! pffff zou het een straf zijn
ik ben der ook beetje bang voor hoor! gisteravond toch beetje ongi krampen maar vanmorgen toch nog niks te bekennen! zit nu op dag 26 als ik nog niet ongi wordt vandaag zou dit wel mijn langste cyclus worden!