2 dagen positieve ovu test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mariposa33, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariposa33

15 jul 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Zondag had ik mijn 1e positieve ovu test en nu maandag middag laat (17:00) is ie nog steeds positief. Ik hoor regelmatig dat je ei dan binnen 24 tot 48 kan springen en dan max 12 tot 24 uur kan leven. Als ik uitga van het uiterste en van dag 1 van de positieve ovu test(zondag), mijn ei 48 uur later springt (maandag) en het ei 12 tot 24 uur leeft dan heb ik dus toch nog een (hele kleine) kans dat wanneer mijn vriend en ik dinsdag gaan klussen (hij is paar dagen weg) om zwanger te raken?

Wie is er nog meer zwanger geworden na 2 dagen na een positieve ovutest te klussen? (en dus niet daarvoor al geklust te hebben?)

Vind het altijd erg lastig om te bepalen wanneer je nu het beste bij een positieve ovu test kan klussen.

Alvast bedankt meiden!

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik heb ook altijd 2 dagen een positieve test. Het begin van je piek is belangrijk. 24-48 uur naar het begin van je piek springt je ei.

3. mariposa33

15 jul 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Liana voor je snelle reactie.

Ik heb mijn ovu testjes er even bij geplakt (zelfde staan er onder in negatief)...

- de bovenste 3 zijn van zondag ochtend, middag, laat middag (van boven naar beneden)
    - de onderste 3 van vandaag maandag, ochtend, middag, laat middag. (van boven naar beneden).

Welke dag was nu echt mijn piek? En heb ik nog enige kans om zwanger te worden als we morgen gaan klussen???

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je hebt van acht cq vroeg ochtend denk ik je piek gehad.
    Als het kan vandaag nog klussen?

5. mariposa33

15 jul 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Molensteen,

Ja dat dacht ik ook dat ik vanmorgen (of vannacht) mijn piek heb gehad. Fijn dat jij het ook zo ziet, soms is het zo lastig om te zien als je meerdere dagen positieve lijntjes hebt. Helaas kan er vandaag niet geklust worden. Mijn vriend is voor zijn werk paar dagen weg en komt morgen middaglaat pas weer thuis...we gokken het er gewoon op en dan zien we wel!

Blijft toch altijd spannend...

Deel Deze Pagina