Vroegtijge zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dec2014, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dec2014

dec2014 Lid

8 dec 2014
    24
    4
    3
    NULL
    NULL
    Heey,

Ik zit nu in me eerste maand na het stoppen met de pil. Voor dat ik aan de pil zat had ik een regelmatige cyclus. Ik weet dat dat niet zegt dat ik dat nu ook heb. Maar stel dat is wel het geval dan zou ik aankomende donderdag ongesteld moeten worden. Ik heb al een paar dagen een ander gevoel in me buik. Toen zag ik een vroegtijdige zwanerschapstest van etos eigen merk en die heb ik dus gekocht. Ik weet dat je het beste tot je nod kan wachten maar ik heb vanmorgen toch getest maar de test was negatief. Wat is jullie ervaring hier mee? Kan ik toch zwanger zijn.

2. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Hoi dec2014,
    Ik ben eind augustus gestopt met de pil. Ik was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was eind september. Ik had veel symptomen, last van mn borsten, zeurderige buik, eten stond me niet aan etc. Echter...dit bleken allemaal ontpilverschijnselen te zijn...
    Je kunt meteen na de pil zwanger raken, maar achteraf had ik de eerste periode niet eens een eisprong gehad....die is de 2e periode pas op gang gekomen.
    Als je over een week nog niet ongi bent zou ik nog een keer testen.
    Succes!

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    direct na de pil zou ik een cyclus van 39 dagen gehad hebben, terwijl die altijd veel korter was, dus alles kan. is nooit te voorspellen wat er komt :) weet je wanneer je eisprong was?

4. dec2014

dec2014 Lid

8 dec 2014
    24
    4
    3
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie. Ik denk dat mijn eisprong aankomende vrijdag 2 weken geleden is. Ik kan beter afwachten tot ik ongesteld word en dan heb ik voor de volgende keer ook meer duidelijkheid hoe lang me cyclus is. Maar wachten duurt altijd zo lang he😁

Deel Deze Pagina