Slechte foto, maar ik denk een tweede streepje te zien. Hoezo? Je bent toch 5,5 weken zwanger? Rond de 6 weken maak je zoveel HCG aan dat het tweede streepje weer lichter kan worden (het verdwijnt overigens niet). De testen kunnen de hoeveelheid HCG dan niet meer goed aan.
Oke Be Happy maar ik heb sinds 5 wkn bloedverlies.. dat begon na het vrijen en is tot vandaag .. het lijkt elke x te stoppen maaf begint na paar uurtjes weer
Jeetje dat is erg vervelend, misschien even contact opnemen met de vk of huisarts. Misschien dat zij kunnen zien of er iets aan de hand is. ik weet van mijn zwangerschap toen dat we hadden gevreeën en daarna verloor ik bloed steeds. was een ader. Niks aan de hand met het kindje. ik Hoop ook voor jou.
Volgens mij bloeden wel meer zwangere vrouwen iets nadat ze gemeenschap hebben gehad en sowieso in het begin van de zwangerschap. Maar als het echt dagen (?) aanhoudt lijkt me dat inderdaad geen fijn gevoel geven. Heb je er ook krampen en stolsels bij? Kan je niet even de verloskundige bellen voor advies?
De kwaliteit van de foto is niet erg goed helaas maar ik lijk wel een streepje te zien. Ik vind hem alleen wel wat licht voor bijna 6 weken zwangerschap. Ik zou de verloskundige of huisarts even bellen voor advies.
Nee helemaal geen krampen (in me buik in iedergeval) voel af en toe wel iets bij me lies trekken.. ook geen stolsels, helder bloed en wisselt af naar roze/bruinig daarna stopt het en begint het na paar uurtjea weer met rozige afcheiding daarna weer helder en zo gaat het cirkeltje weer rond dese dagen..
Ja ik ga zeker bellen, ik dacht misschien stel ik me aan maar nu het zo blijft aanhoude vind ik het raar.. maar het is dat het pijnloos is dat ik me niet zo echt druk maakte de eerste paar dagen, maar zo is echt lang
Ik ga duimen voor je dat het er gewoon bij hoort en dat je een succesvolle zwangerschap mag hebben de komende tijd.
Dankjewel keke91 ! Ik duim ook voor jou dat dit een succesvolle ronde is geweest! Ik zie dat je bezig ben na mk, die had ik vorig jaar ook vruchtje stopte met 7 weken met groeien en kwam pas met 11 achter.. het kan zo raar lopen want toen had ik geen spoor bloed ik moest zelfs die mk pillen nemen want vruchtje liet na een week na ontdekking v miskraam nog steeds niet los..
Ja klopt, dankjewel! Aah vreselijk lijkt me dat inderdaad, kon je wel goed herstellen van die miskraam?
Ik ben bang dat het niet goed zit meid.Dit streepje is veel te licht voor bijna 6 weken.Heb je wel een duidelijkere streep gehad?
Jawel het ging wel goed ik had een maand gebloed na de pillen en daarna twee onregelmatige cyclussen gehad maar het reguleerde zich wel hoor!
De kv test is mijn NOD (8mei) test.. voor een NOD test vond ik hem positief, ik wilde dus rond deze tijd weer eeen test doen kijken of ie donkerder word maar dus sinds vrijdag avond bloeding na het vrije.. ik wach tot het bloeden over is en dan weer een test doen, want het kan ook natuurlijk zijn dat het een miskraam is die door moet zetten, alleen heb ik geen krampen en me andere symptomen zijn niet echt afgenomen zoals 'misselijkheid' is even licht gebleven, borsten nogsteeds gespannen en tepels nogsteeds pijnlijk
Ik ben ook niet positief. Bij 6 weken zie je vaak toch een duidelijkere streep. Ik duim voor je dat het niet zo is
tja wie weet ben je toch korter zwanger... ik zie toch op beide testen een streep. maar een lichte test en zolang bloedverlies herken ik van verhalen over een BBZ... zou er zsm mee naar de dokter gaan
Ik ben niet zo positief. Heeft wel wat van mijn situatie, dit bleek een bbz. Loopt niet te lang rond en vraag advies bij vk of gyn.