vruchtbare afscheiding

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lea331, May 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lea331

lea331 Lid

Mar 23, 2015
    33
    0
    6
    Hoi allemaal,

Hoe ziet bij jullie je vruchtbare afscheiding eruit?

Ik ben aan het temperaturen, waardoor ik weet dat ik mijn eisprong nog niet gehad heb. Alleen weet ik niet wanneer ik die krijg en mijn afscheiding vind ik erg moeilijk te beoordelen.

Het is nu wit en doorzichtig gemengd en kan er draden van trekken. Wel afhankelijk van de hoeveelheid die ik heb. Bij veel kan ik lange draden trekken, bij weinig net 1 of 2 milimeter. Heb al gezocht of je afscheiding echt eiwit moet zijn, maar zie steeds verschillende verhalen.
    Ik heb ook een beetje last van menstruatie-achtige pijn.

Wat is jullie ervaring? Hebben jullie altijd echt doorzichtige afscheiding? En hoever voor de eisprong merken jullie dat de eisprong eraan komt?

Dit is voor mij de 2e maand en zit al op 27 dagen. Heb dus nog een lange cyclus en heb geen idee wanneer mijn eisprong eraan komt.

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Bij mij was het veel en eiwit rauw. Zo doorzichtig. Kon er lange draden van trekken

3. Moess

Moess Niet meer actief

Het is idd doorzichtig en vooral slijmerig. Ik voel het al als ik afveeg na het plassen.
    Ik heb niet iedere maand echt vruchtbaar slijm dat ik ook echt zie. Heb ook een aantal keer gehad dat ik er niks van gemerkt heb maar dat de gynaecoloog het wel bij de baarmoedermond zag zitten.

Beetje raar hoe ik het zeg maar het kan niet missen. Als je het hebt/ziet dan weet je meteen dat dát vruchtbaar slijm is. Zo was het bij mij tenminste

4. lea331

lea331 Lid

Mar 23, 2015
    33
    0
    6
    Dank jullie wel! Zou het wel kunnen zijn dat het er binnenkort aankomt? Aangezien het doorzichtig en wit gemengd is?

5. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Eerst 'troebel' en na mate dichter bij mijn eisprong helder. Na mijn eisprong wit

6. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik had afgelopen maand 2 dagen zoveel slijm dat t leek als of ik t eruit voelde lopen, en idd met afvegen dan heb je al draden ☺️
    Zo erg had ik het ook nog nooit gehad (nu heb ik amper eisprongen dus kon het heel makkelijk herkennen)
    Vond het idee om 'het' te doen met zoveel slijm ook niet heel prettig 😇

Maar het was bij mij doorzichtig als rauw eiwit idd

7. lea331

lea331 Lid

Mar 23, 2015
    33
    0
    6
    Nou, heb gister toch mijn eisprong gehad, ondanks dat ik geen rauw eiwit gehad heb.

Nu maar afwachten! *aan het duimen*

Share This Page