Witverlies voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamanneke, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanneke

Mamanneke Lid

25 jul 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al de hele dag last van een vochtig gevoel daar beneden. Ook bij het afvegen doorzichtig witverlies.
    Op woensdag 28 okt had ik een positieve ovulatietest. Mijn NOD ligt rond 11 november.
    Is het witverlies een teken van een aankomende menstruatie? :(

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ja dat kan een teken zijn van aankomende menstruatie.

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik had wel echt witte afscheiding toen ik zwanger bleek. Maar het leek niet op afscheiding van tijdens de ovulatie. Maar t was wel veel.

4. Sanniee

Sanniee Lid

2 nov 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook veel afscheiding voor NOD en was indd zwanger. Je moet kijken of je dat die andere maanden ook had of niet

5. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik had het deze maand ook, echt heel veel witte afscheiding.. Was ook erg nat van onderen. Nooit eerder gehad. Nu toch ongesteld. Hoop voor jou dat het wel wat betekend!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    Belgiƫ
    De ene heeft het blijkbaar voor de menstruatie, de andere dan weer voor een zwangerschap... Spannend afwachten dus! Succes alvast!

7. Mamanneke

Mamanneke Lid

25 jul 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal. Het zal gewoon afwachten worden. Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben dus het zal wel richting ongesteldheid gaan.
    Voel me vandaag heel slecht. Buikpijn, rugpijn, spierpijn. Precies een griepje opgepakt. Voordeel is dat ik nu wel minder aan het wachten ben op mijn NOD ☺. Wel stom dat ik niet juist weet of het de 10de, 11de of 12de gaat zijn ☺

Deel Deze Pagina