Hallo dames, Een paar dagen nadat ik positief testte, begon ik 7 dagen geleden te bloeden. Gemiddeld 2 volle inlegkruisjes per dag, waterig bloed, dan rood en dan weer oud, het wisselde elkaar af. Sinds dag 5 (eergisteren) is het alleen oud bloed. Ik heb geen buikpijn, wel zwangerschapssymptomen... Zal foto's toevoegen van de tests die ik een week geleden deed en een foto met de tests van vanochtend. ik zou vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger zijn. Hebben jullie een gelijksoortig iets meegemaakt en hoe liep dat af? Of misschien enig idee of dit meer duidt op een miskraam of niet? Ik hou mezelf maar voor dat het een miskraam is uit zelf bescherming, kan me niet ergens op verheugen als het straks toch fout blijkt. Verloskundige geeft aan dat het beide kanten op kan en dat weet ik natuurlijk ook wel, maar ik hoor toch graag iets van jullie! Volgende week donderdag mag ik komen voor een echo. Liefs..
Ik vind je testen er wel goed uitzien voor de termijn, je zou misschien een 3+ kunnen verwachten nu, maar cb is natuurlijk een indicatie het zou kunnen dat je als je m bij wijze van een uur later had gedaan dat ie wel 3+ zou aangeven. Toen het bij mij vroeg misging had ik 3 dagen beetje bloed en toen brak 'het' door en waren m'n testen gelijk superlicht. Snap wel dat je er heel zenuwachtig van wordt! Maar het is nu zo goed als gestopt dus? Je zou kunnen vragen bij de ha of je een bloedtest mag doen? Om te kijken hoe hoog het hcg is en dan herhalen na 2/3 dagen om te zien of het mooi oploopt. Jeetje wat duurt een dikke week nog lang anders! Sterkte met de onzekerheid!
Dankje shart86 voor je bericht!! Bij jou ging het anders dus, ja enerzijds k*t dat het een miskraam was, maar kan me voorstellen dat je dan wel kunt gaan afsluiten en verder... Zie in je onderschrift dat je 3 sterretjes hebt, wat ontzettend naar zeg. Gelukkig ook 2 meiden op de wereld mogen zetten! Ja het is een soortvan gestopt, hoef geen inlegkruisje meer in, maar wel na elk toiletbezoek zie ik het op wc papier, bruinig.. Ja een week duurt langgggggggg
Vreemd dat je volgende week donderdag pas voor een echo mag terwijl je al 7 dagen aan het bloeden bent! Toen ik bloedde en belde mocht ik dezelfde dag nog langs komen, bij mij was het helaas mis, hoop dat het bij jou nog goed zit!
Wat rot voor je zeg!! Maar ik vind het ook raar dat je niet eerder mag komen. Je hoeft nog niet te rekenen op een kloppend hartje, maar je zou in ieder geval wel kunnen zien of er (nog) een zwangerschap zit! Een biochemische zwangerschap zou nu wel uitgesloten moeten kunnen worden sowieso. Bij mijn eerste miskraam hield het bruinverlies lang aan, totdat het vruchtzakje loskwam eigenlijk. Maar iedere miskraam verloopt anders heb ik zelf ook wel ervaren. Het kan nog steeds goed zitten, maar deze onzekerheid zit je niet op te wachten.. Sterkte en succes!
Ik denk dat het best positief kan uitdraaien! Bloed is niet altijd slecht en je test is wel mooi opgelopen! Ik ga duimen voor je meid!
Echt waar Zeepje?? Nou, ik heb net weer gebeld dat dit nu al de 8e dag is en ondanks dat het weinig is en oud/bruin, het nogsteeds bloedt. Ze gaf aan: 'het enige dat jou bij een echo nu uitsluitsel zou geven is als het vruchtzakje weg is. Echter denk ik dat er nogsteeds een vruchtzakje zit in je baarmoeder, want je hebt geen pijn of last. Dus zal er hoogstwaarschijnlijk een vruchtzakje te zien zijn, alleen weten we niet of er een babytje in zit en of dat zal gaan leven, daarvoor is het te vroeg' Ik heb een afspraak voor echo volgende week woensdag.... in de tussentijd wachten we maar gewoon weer..... Ja elke mk is jammergenoeg anders, wat voor de 1 wel goed afloopt, blijkt voor de ander helemaal fout te zitten... dank voor jullie reacties, waardeer ik echt
Dankjewel, nog 5 dagen.... de afgelopen anderhalve week leek wel een halfjaar te duren, zucht!! Maaaaaaaaaaaar het bloeden is gestopt, ook geen oud bloed meer.