ik heb een tijd gezocht maar kan niet een eerder onderwerp hierover vinden. Ik gebruikte tot nu toe nog oude (uit eind 2013/begin 2014) z&k ovulatietesten met tevredenheid maar heb nu een nieuwe set gekocht en deze geven veel smallere test en controle-streepjes. Moet er erg aan wennen en vind het moeilijker 'aflezen' klopt dit? of heb ik een verkeerde batch gekregen?
Volgens mij waren de streepjes heel lang geleden iets breder inderdaad. Hier werken ze nog steeds net zo goed als een paar jaar geleden.
fijn te lezen dat ik niet de enige ben! ik vind dat deze nieuwe langer de tijd nodig hebben voor je ze kunt aflezen.. voorheen zag ik met een knaller dit streepje al tijdens het doorlopen..nu pas na een x aantal minuten... verder vind ik ze uiteindelijk wel nog gewoon duidelijk af te lezen.. maar de nieuwe zijn dus wel iets anders
nou verrek missiej je hebt gelijk pak hem er nu bij en de test streep is een heel stuk donkerder dan na vijf min (is nu uur geleden). nog niet even donker maar zie hieraan wel dat ie misschien morgen even donker is en mijn ei eraan komt. jullie hebben wel gelijk dat ie wel nog af te lezen is, tis misschien even wennen