Hoi dames, Ik heb jullie advies nodig, ik zit hier al vanaf vanochtend mee en kan het momenteel met niemand delen.. Ik ben nieuw op deze pagina en vind het erg leuk om verhalen te lezen hoe jullie het allemaal ervaren. Wij zijn vanaf oktober bezig om zwanger te worden en deze ronde voelde ik me rondom de eisprong al een beetje anders.. Ik heb veel gelezen dat je lichaam je vaak voor de gek kan houden dus ben er elke keer maar vanuit gegaan dat het dit keer niet raak was. Nu heb ik vanmiddag uit een opwelling een zwangerschapstest gedaan omdat ik het gevoel had dat ik ook last had van de 'bekende kwaaltjes'. Nu is zondag mijn offciële NOD dag (berekend vanaf mijn vorige cyclus, de ene keer 26 dagen de andere keer 31 dagen) dus zit nu 3 dagen voor NOD. Nu gaf de zwangerschapstest van de KV het volgende aan.. Ik heb een foto toegevoegd. Daarna heb ik een 'standaard' CB test gedaan, niet eentje waar je extra vroeg mee kan testen maar die gaf aan NIET ZWANGER.. Wat denken jullie? Ik weet dat ik even moet afwachten maar advies is enorm welkom zodat ik wat relaxter kan worden.. haha ..
Voor die clear blue test is een hogere hcg waarde nodig, het gebeurt dus wel vaker dat die nog negatief is, terwijl je wel op de kV een tweede lijntje ziet. Ik zeg, het ziet er goed uit! (maar drie dagen voor NOD is wel nog vroeg dus alles kan nog)
Bedankt Bababoe voor je snelle reactie! Is het verstandig om morgen nog een keer te testen. Het streepje kan nu alleen maar donkerder worden toch??
Bedankt voor jullie reacties!! Jullie geven mij een enorm fijn gevoel.. Ik zit met een smile achter m'n laptop!! Al weet ik natuurlijk dat ik de aankomende dagen moet blijven testen om het duidelijke streepje te gaan zien en hopelijk blijft het positief!! Ik hou jullie op de hoogte!
Deze is positief hoor. Extra testen is niet meer nodig. Ik doe altijd maar 1 test. Positief is positief.
Nee hoor, blijven testen is niet nodig. Vaak wordt je er alleen maar onzeker van! Misschien naar je nod nog een keer voor een mooie knaltest(leuk voor het plakboek) maar ik zou er verder geen geld aan uitgeven. Streep is een streep
Sluit ik me helemaal bij aan! Mooie streep nu en pas op of na nod weer testen! Scheelt stress en dat is alleen maar goed voor je mini beebje!
Wat fijn dat jullie zo'n reacties geven en dat ik alles kan bespreken! Met je man dit bespreken is dat toch net ff wat anders als met meiden die hetzelfde ervaren....
Mooie streep voor 3 dagen voor NOD! Wat de andere meiden ook aangeven, CB heeft meer HCG nodig, kan zijn dat die over een paar dagen wel zwanger aan geeft Ik snap waarom de rest zegt, streep is een streep. Toch zou ik d dag na je NOD nog eens testen. Dan zie je ook mooi een duidelijkere streep als het goed is, plus het feit dat er in en k2v5 pakje toch 2 testen zitten
Gefeliciteerd! Dit is een heel mooi streepje! Je hoeft overigens echt niet de komende dagen te testen en de tests te zien oplopen. Je hebt een positieve test. Je bent in principe zwanger, tot het tegendeel bewezen is, dus of bloedverlies of een slechte echo zeg maar. En daar ga je natuurlijk nooit vanuit, dus ben je gewoon echt zwanger hoor! Zoveel testen hoeft niet, ik heb bij beide kindjes ook maar 1x getest, alleen bij mn miskramen vaker ( de positieve test en de witte test na het bloeden )
Gefeliciteerd meid! Als je een digitale test wilt doen zou ik de cb met weken indicator doen. Die moet nu al wel positief aangeven!