Hoi meiden, Hier weer eens een berichtje van mij. Het afgelopen jaar ben ik al twee keer zwanger geweest, maar helaas ook twee keer een miskraam gehad . Ik zit nu na de laatste miskraam weer in de tweede ronde, maar mijn cyclussen duren, in ieder geval voor mijn geduld, zó lang (rond de 46 dagen). Ik houd al enkele maanden met ovulatietesten m'n cyclus bij. De dag dat ik ongesteld word tel ik als dag 15, om zo op de dag dat ik ovuleer te weten hoe lang mijn cyclus zal zijn (ik tel de dagen van na m'n ovulatie er dus eigenlijk al bij op). Zo zit ik dus vandaag op 'dag 41' (maar aantal dagen vanaf mijn eerste menstruatiedag dus 27). De afgelopen ander halve week zijn mijn ovulatietesten eigenlijk best wel gekleurd, maar in mijn ogen nooit 'piekend' geweest. Ik ging er dus eigenlijk vanuit dat ik wederom een cyclus van zo'n 46 dagen zou gaan hebben en dat mijn eisprong dus nog moet komen. Nu merkte ik echter net bij het naar de wc gaan op dat ik een mini druppeltje bloed in mijn ondergoed had. Even gepeild met een tampon erin en eruit dat er wel wat bloed zit. Wat denken jullie gezien de foto... Heb ik op dag 32 of dag 35 (de stokjes die een beetje in de buurt kwamen) een ovulatie gehad en zou dit dus een innestelingsbloeding kunnen zijn, of zou dit gewoon het begin van mijn menstruatie zijn en heb ik dus deze maand helemaal geen ovulatie gehad? Wat een spanning elke keer weer ... Dank alvast voor jullie reacties. Liefs, A
Wat ik zo snel kan zien is er niet echt een positief. Soms heb je echter een hele korte piek en mis je een knal ovulatietest. Ik heb ook niet elke maand een knaltest gehad omdat ik die dan net miste qua tijdstip van testen. Als je zoiezi regelmatig sex hebt kan je in elk geval op dat gebied ne ei niet missen