advies nodig

Discussion in 'Borstvoeding' started by kimmv2, Jun 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmv2

kimmv2 Fanatiek lid

May 7, 2015
    1,067
    447
    83
    Hallo dames!

Mijn zoontje is nu 5 weken oud en sinds een dag of 2 begint hij heel enthousiast te zuigen bij aanleggen maar na 2 a 3 keer zuigen begint hij een soort van nee te schudden tegen de tepel en te huilen terwijl hij zn lijfje beweegt.

Eerst deed hij dit alleen bij de linkerkant en als ik hem dan rechts aanlegde dronk hij daar wel verder maar nu doet hij het bij allebei.

Ik begin me nu wel zorgen te maken of er wel genoeg voeding is of dat het mischien een regeldag is, iemand een idee hoe we dit oplossen?

En een tweede puntje is, de eerste 2 weken dronk hij aan elke borst 15 minuten en was dan verzadigd, nu drinkt hij hooguit 10 minuten aan 1 kant en valt dan in slaap, maar als je hem dan weglegt is hij natuurlijk binnen 10 minuten weer wakker van de honger.
    Maar op deze manier duren voedingen ook vaak een uur tot anderhalf uur, hoe zorg ik dat hij weer wat minder lang er over doet?

alvast bedankt

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

Apr 21, 2014
    2,083
    295
    83
    Emmeloord
    Hoe ouder kindje worden hoe effectiever ze gaan drinken en dus duurt het voeden minder lang. Er kunnen verschillende dingen spelen bij je. Zou even Lactatiekundige of vrijwilliger van la leche league bellen om te overleggen en voor advies

Share This Page