Advies nodig!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Podex, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    #1 Podex, 9 jun 2016
    Laatst bewerkt: 9 jun 2016
    Hi dames! Ik ben nu 2,5 maand pilloos. Ik heb vorige maand een nette cyclus gehad van 33 dagen met op dag 23 een positieve ovu test. Werd 2/5 netjes ongesteld. Toen vanaf cd 10 weer gaan testen tot cd23 en geen posi ovu test gehad helaas. Nu ben ik 7 dagen overtijd en test negatief met een zw test. Ik heb sinds maandag ook ovu testen gedaan en had steeds best dikke lijntjes. Vandaag had ik dit. Dit had ik vorige maand 1 dag voordat ie knalde. Ik gebruik ovu testen van big bazar btw... Kan iemand het uitleggen..?

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    2.5 maand pilloos is vrij kort dus je cyclus kan nog steeds wat onregelmatig zijn. Heb je na 2/5 ook een positieve ovulatietest gehad? Want het is zeker mogelijk dat als je zwangerschapstest negatief blijft, dat je eisprong eraan komt. Ik zou zeker even doortesten met ovulatietesten voor het geval dat. En wel tussendoor gezellig doen met je partner zodat je je ei kan benutten als die nog moet komen

3. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook ovulatietesten van big bazar gebruikt en deze zijn extreem gevoelig. Deed nl tegelijkertijd ook action. Daar was nauwelijks iets op te zien terwijl bigbazar altijd deze streepjes gaf. Een knaltest zie je echt wel
    Op deze testen. De t is dan echt stuk duidelijker dan de c lijn. Deze test is dus negatief zowel voor zwangerschap als ovulatie.
    Als je met ovulatietesten hebt gewerkt wanneer had je deze cyclus dan je eisprong? Of ben je maandag pas voor het eerst begonnen met ovulatie testen?

Ik denk dat je cyclus nog niet stabiel is en dat je wellicht later je eisprong hebt gehad en dus eigenlijk nog niet overtijd bent. Ik zou over een aantal dagen nog eens een zwangerschapstest doen. Het is niet gezegd dat je niet zwanger bent. Maar als het zo is, minder lang dan je denkt wellicht.

4. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap even wat dingen niet.

Weet je wanneer je eisprong is geweest?
    Ben je pas afgelopen maandag begonnen met ovutesten?

Helaas kan je cyclus nog alle kanten op gaan als je pas gestopt bent met de pil.
    Dat je laatste cyclus 33 dagen was betekend niet dat deze cyclus dat weer is. Die kan korter zijn maar ook langer.

De lijntjes op een ovutest zeggen niet veel. Het lh-hormoon schommelt de hele cyclus dus de ene dag kan ie donkerder zijn dan de andere dag.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Je bent dus blijkbaar nog aan het ontpillen en grote kans dat er nu pas een eisprong aan zit te komen ;) of je lh piek juist net is geweest en de test nu aflopend is.

Ik zou even blijven doortesten met ovu testen ;)
    Succes

6. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Sorry! Was idd niet duidelijk, ik ben na 2/5 gaan testen op cd 10, doorgegaan tot cd 23 ofzo en toen was ik er klaar mee. Geen posi ovu test te bespeuren. Ook die van big bazar bleven heel licht. Vorige cyclus had ik met big bazar ovu testen in t begin echt geen duidelijke streepjes en toen ie posi was was de testlijn idd heel heel donker. Het kan dus idd zijn dat mijn ei nog moet komen en dat ik een extreem lange cyclus heb. Ik zou dan nu op cd 38 zitten gerekend vanaf de eerste dag van mn late menstruatie.. Thanks iedereen voor de hulp iig!!

7. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zeker nog even doortesten.
    Een keer een hele lange cyclus is nu nog niet zo vreemd.

Hopelijk komt ie snel!

8. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    vanmorgen cb digitaal negatief helaas. ik test vanmiddag wel weer.. dankjulliewel!

9. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik snap niks van m'n lichaam :(:(
    Onderste dipstick is van vanmiddag en onderste casette stick ook. Gister was ie bijna knal.. Apart zo'n lichaam haha.

10. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is niet apart, dat is heel normaal.
    Het LH-hormoon schommelt je hele cyclus. Hij loopt dus niet op tot je eisprong zodat ie daarna weer afloopt.

11. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Klopt maar vorige maand was ie de dag voor de positieve test net zoals die van gister..

12. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook dat zegt helemaal niks.

Deel Deze Pagina