Hallo meiden!! Zie banner maar vandaag toch stiekem een test van de etos zo'n goedkope (test.zwanger) er tegenaan gegooid. Wat zijn jullie ervaringen met deze testen mbt indrooglijntjes en hoe gevoelig voor hcg? Ik denk iets van een lijn te zien. Is binnen 3 minuten volgens afspraak te zien heb er ook een foto van proberen te maken maar de lijn is daarop echt niet zo te zien als in het echt (ja of ik loop mezelf dat stiekem wijs te maken). Zal de foto hieronder plaatsen. Ik weet trouwens niet zeker of vandaag me nod is. Denk zelf 14 dagen geleden op dinsdagavond/woensdag me eisprong gehad te hebben. Temperatuur blijft overigens ook hoog. Geen ongikrampen te bekennen wel dagen geleden iets last ervan gehad maar anders. Ook wat roze/bruin/paarsverlies gehad borsten voelen ook anders aan. Geen hoofdpijn zoals ik normaal zou moeten hebben. Anders dan als ik normaal ongesteld moet worden. Weet niet of de test met ochtend urine is uitgevoerd. Heb nachtdienst dus heb het met de eerste urine in de middag gedaan na me dutje. Nou wachten maar geduldig deze dagen weer af . Hoor graag jullie meningen!
Ik moet je eerlijk zeggen niet nog zo'n mooie lijst bijgehouden te hebben. Heb hem stipt elke ochtend zelfde tijd gemeten de eerste maand bleef m'n temperatuur onder de 36.5. Toen woensdag 25 mei denk ik me ei gehad te hebben want de 27ste schoot me temperatuur naar in de 37.0 en toen vanaf 1 juni bleef die tussen de 36.7 en 37.1 haken tot nu toe! Ik hem meer stipt deze maand me temperatuur bijgehouden om te kijken of ik überhaupt ook een eisprong heb omdat me cyclus zo lang is!
Ik heb die test ook gebruikt en hier op het forum destijds het advies gekregen om er niet te vroeg mee te gaan testen. Deze test heb ik 1 dag voor NOD gedaan om 6 uur 's avonds.
Als jouw temp pas op 27 mei omhoog is gegaan, is je ei op 26 mei geweest. Dat betekent dat je nu pas 11 dpo zit.
@sado Maakt niet uit bedankt voor het meekijken! Je haalt je zo van alles in je hoofd dus altijd fijn als er meegekeken wordt! @prettylove Oh wauw die is wel echt duidelijk, van harte gefeliciteerd!! Zijn dus wel zeker testen die goed op hcg kunnen reageren. Ik zal me nog even inhouden met testen maar met een cyclus van 40 dagen beginnen je handen toch wel echt op een gegeven moment te jeuken haha. @RogiJuli Oja klopt je hebt gelijk, zit nog veelte vroeg met testen! Ben blindelings m'n banner aan het volgen. Dat wordt komende dagen nog gewoon op het wachtbankje blijven zitten om het allemaal af te wachten wat er komen gaat, pfoe vreselijk die cyclussen van minstens 40 dagen. Zo heb je iets meer als 6 kansen per jaar
Dank je! 😊 Mijn hcg is gister geprikt en ik ben echt zwanger, dus dat streepje klopt echt. Ik kende ze dus ook niet, maar ben er erg tevreden over! Had er 2 maand geleden ook 1 gedaan, maar die deed echt niets. Dus mijn ervaring met deze is geen indrogers of vals positieve. Heel veel sterkte met die jeukende handjes! Zet 'm op en ik hoop op snel een mooie positieve test voor je!
@prettylove ah top en nu genieten echt super!! Nou ben benieuwd of ik de komende dagen een echt streepje tevoorschijn krijg. Weet iedergeval dat ze genoeg betrouwbaar zijn als er echt een duidelijke tweede streep komt of geen streep. Zijn ook lekker goedkoop dus ga maar weer snel wat in slaan haha. Bedankt voor je reacties!!
Ik zou toch voor de goedkope kruidvat test gaan... Foto met grijze ondergrond van de Etos en bruine ondergrond Kruidvat. Alle 3 binnen 12 uur gedaan.
@mcr en @mini25 bedankt voor jullie reacties!! Oh wauw mini25 wat een verschil zeg, morgen maar even langs de kruidvat om wat testen te scoren! Gefeliciteerd trouwens mini25!
Als dit dezelfde testen zijn die ik heb, zijn ze echt niet gevoelig. Ik ben 11 dpo vandaag. Op kv al streepje sinds 9 dpo. De andere testen lijken maar niet te willen kleuren
@bertje123 Oh wauw wat een verschil zeg in testen! Volgens mij is het dezelfde ind heb je de eerste testen van 10 dpo ook bij de etos gehaald? Van harte gefeliciteerd trouwens en hopen dat ze zo mooi op blijven lopen! Ik heb besloten (ja ben mezelf nu aan het martelen) morgen even af te wachten. Volgens de nieuwe berekeningen is dan m'n NOD. Sinds vrijdag wel bruinverlies, soms denk ik het gaat echt door zetten maar op een ander moment weer niet. Is overigens alleen bij afvegen, volgens mij zaterdag is er alleen iets met urine meegekomen. Oh en ik ben een blaasontsteking aan het kweken.. Wacht het komende dagen af, breekt het niet door dan gooi ik even een kruidvat test er tegen aan. Ben benieuwd of ik de streep heb gehallucineerd
Hoi meiden ik denk dat ik goed gehallucineerd heb zie de bijlage hieronder. Dit is met een andere test ook van test.zwanger vanochtend getest. Vind hem wel nog licht wat vinden jullie?
@dalysa ah fijn dat je hem ook ziet! Ik ga morgen langs de kruidvat hier hebben we alleen een etos en heb geen tijd gehad nog erlangs te gaan. Haal ik meteen een digitale van clearblue. Dit is die trouwens helemaal opgedroogd.