:( advies nodig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moanaa, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik snap dat je verdrietig bent om hoe het gegaan is, maar je hebt iig alles gedaan wat jij kon om de kans zo groot mogelijk te maken dat het toch lukt deze maand, en meer kan je niet doen.

Even los van wat er gebeurt is en misschien om de kansen in de toekomst iets te vergroten; omdat speeksel schadelijk is voor de zaadcellen blijf ik op de momenten dat we "baby-seks" hebben zoveel mogelijk met speeksel uit de buurt van "there where the magic happens". Dus geen orale seks (niet voor hem en niet voor mij :rolleyes:) en als er glijmiddel nodig is (is meestal niet tijdens vruchtbare dagen) dan glijmiddel wat niet schadelijk is (het meeste glijmiddel is dat namelijk wel, ook speeksel uiteraard, en water is ook niet goed). Wij kunnen ons beiden prima vermaken zonder orale seks dus hier is het geen domper op de pret gelukkig :rolleyes:

Hopelijk heb je binnenkort een mooie test in handen!

Moanaa vindt dit leuk.
  2. Moanaa

Moanaa Actief lid

12 jun 2017
    118
    103
    43
    Vrouw
    Nee ik snap het gegiechel wel. Ik kan er inmiddels ook wel een beetje om lachen. Dit is ook echt weer iets voor mijn gekke lieve man en mij. Als ik dit verhaal van iemand anders zou lezen had ik meteen gedacht: 'Dit zou ons zomaar kunnen overkomen.' Het is dan alleen niet zo leuk als het gebeurd. Kom maar op met die 13 kinderen!

Yes! Hopen dat de menstruatie doorzet!

3. Moanaa

Moanaa Actief lid

12 jun 2017
    118
    103
    43
    Vrouw
    Weer iets geleerd! Ik wist dat niet van speeksel icm zaadcellen.

4. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik heb het mijn gynaecoloog gevraagd en die zei dat het niet erg is ;) Meningen zijn er schijnbaar over verdeeld. Maar wij gebruiken ook niet echt liters speeksel hoor hahahaha.. maar het is wel vaak zo dat ik manlief wel regelmatig extra verwen voor de daad zegmaar :p

Moanaa vindt dit leuk.
  5. Moanaa

Moanaa Actief lid

12 jun 2017
    118
    103
    43
    Vrouw
    Kijk. Dat geeft weer hoop dat alles wat ik heb uitgespuugd en er eigenhandig terug in heb gestopt misschien toch nog zou kunnen werken. Manlief word hier voor babywerkzaamheden niet meer extra verwend haha. Andere dag dan maar weer :D

6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Wij hebben ook te horen gekregen dat een beetje speeksel prima is! En ik weet niet of je ooit van Boris Beckers bezemkastaffaire hebt gehoord, maar daar kwam ook nogal wat speeksel bij kijken en negen maanden later werd er toch echt een baby geboren ;).

Moanaa en Pancakes vinden dit leuk.
  7. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    De meningen hierover zijn verdeeld, maar er zijn wel onderzoeken gedaan waarbij een beetje speeksel wordt toegevoegd aan vers sperma en daarbij zien ze wel dat de beweeglijkheid duidelijk afneemt.
    Om die reden wordt er vaak aan koppels die verminderd vruchtbaar zijn geadviseerd om uit te kijken met speeksel. Die onderzoeken vinden natuurlijk wel plaats in potjes, zonder de aanwezigheid van "beschermend cervixslijm", dus wat het uiteindelijke effect is weet waarschijnlijk niemand. Denk dat je vooral moet doen waar je jezelf goed bij voelt en plezier moet hebben, maar echt speeksel gebruiken als glijmiddel zou ik nooit doen, daar zijn betere alternatieven voor als je zwanger probeert te worden.

8. Moanaa

Moanaa Actief lid

12 jun 2017
    118
    103
    43
    Vrouw
    Ik heb weer hoop en hoop doet leven. Heb net 4 verschillende merken testen besteld en van alles 4 of 5 stuks. :D Wie weet!

nizzie86 vindt dit leuk.
  9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Spannend!! Wanneer kan je voor t eerst testen?? :D

10. Moanaa

Moanaa Actief lid

12 jun 2017
    118
    103
    43
    Vrouw
    1dpo vandaag... nog even geduld dus... haha. Maar nu met alle speeksel verhalen voor en tegen hoop ik gewoon dat ik toch een kans heb.

11. manaolana

manaolana Niet meer actief

Wij hopen hard met je mee :) zou wel heel mooi verhaal opleveren voor later :p. Ik blijf je zeker even volgen de komende weken!

Moanaa vindt dit leuk.
  12. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Haha, wel een 18+ verhaal ;)

Moanaa vindt dit leuk.
  13. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Spannend, ik houd je ook in de gaten hoor :)

Moanaa vindt dit leuk.
  14. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Dat klinkt als een dreigement :roflmao:.

Pancakes en Moanaa vinden dit leuk.
  15. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik ga niet individueel reageren, want het zijn veel reacties. Ik snap beide kanten. Ik zei ook tegen mijzelf "Mijn tijd komt wel", maar het is wat anders om jezelf moed in te praten dan dat andere mensen hiermee komen. Soms is het gewoon genoeg om even te luisteren en eerlijk te zeggen dat het niet eerlijk is, en gewoon k*t dat het niet lukt.

Ik leef over het algemeen heel gezond. Veel verse groenten, genoeg beweging en een super leuke baan waar ik veel plezier aan beleef, plus nog eens mijn ontzettend lieve man en familie plus vrienden. Je zou denken, alles perfect. En toch.... Na die 12 maanden, en ja, als je na maanden niet eens ongesteld bent geworden, dan wordt je moedeloos. Niet gelukt of nog helemaal geen kansen, het blijft gewoon heel erg, en iedereen gaat daar anders mee om. Mijn oplossing was om weer eens lekker ouderwets carnaval te gaan vieren ondanks dat de gyn had gezegd, elke dag klussen tot aan de eisprong. Dit hebben we gedaan, en ik heb lekker carnaval gevierd. Was het het elke dag klussen? Of het vieren van carnaval? Of het ongezonde eten en drinken tijdens de carnaval? We zullen het nooit weten. Wat ik wel weet is dat zwanger worden, en zwanger zijn een proces is dat een klein wonder voortbrengt. En het dromen van dat wonder houdt de dames die al lang wachten op de been. Ik duim voor veel positieve testen in de komende maanden.

16. Moanaa

Moanaa Actief lid

12 jun 2017
    118
    103
    43
    Vrouw
    Haha. Ik weet niet of ik het ooit iemand durf te vertellen. :D Zelfs mn beste vriendin niet.

17. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Dat is het ook, hahahaha

18. Moanaa

Moanaa Actief lid

12 jun 2017
    118
    103
    43
    Vrouw
    Man is net thuis gekomen met 2 baby konijntjes. Het blijkt dat ik in emotie heb geroepen dat ik een baby wilde en dat het mij niet uit maakte wat voor 1. Haha. Ik ben weggesmolten hier... (L)

DN2017, nizzie86, Meiske2015 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Aaaaaaaahhh dat is echt super lief ♡♡♡

Moanaa vindt dit leuk.
  20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hopelijk is het ondanks alles toch gelukt meid!
    Kan me voorstellen dat je even flink gefrustreerd was. Toch ook sneu voor je man.

Wel super lief dat ie konijntjes heeft meegenomen haha.

Moanaa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina