Ik ga een nieuwe telefoon kooen en dan ook een nieuw hoesje. Ik heb nu zo'n bookcover, waar ik (handig!!) ook mijn pasjes in kan bewaren. Alleen dit zal al een reden zijn om zo'n hoesje weer te bestellen. (Al kan ik deze niet personaliseren voor de samsung galaxy j3 en dat wilde ik eigenlijk wel heel graag ) Wat voor hoesje heb jij voor je telefoon?
Ik heb deze. Eentje van rosso. Weet wel niet voor hoeveel merken ze dit soort hoesjes hebben gemaakt. Heb deze nog maar net maar is supermooi en handig. Ook sluiting met een magneet.
Ik had eerst van die hoesjes die zo dun mogelijk waren. Nu ook een book cover waar pasjes in kunnen. Vind het wel makkelijk dat ik dan altijd een pinpas bij me heb.
Ik heb een smartcover voor de LG G5. Die heeft een opening waardoor ik altijd de tijd kan zien en meldingen, dat ik mail, app oid heb. En verder kan je hem de telefoon aannemen of wekkers uitzetten zonder het hoesje te openen. Dus door het hoesje heen. Vooral heel praktisch dus, en niet gepersonaliseerd.
Heb je al gekeken op b2ctelecom? Ik heb een J5 en kon daar een eigen hoesje ontwerpen. En ze hebben verschillende J3 types in de collectie zitten.
Ik heb juist niet zo'n ding met pasjes. Ik raak nogal eens wat kwijt en het lijkt me heel kut om én mijn telefoon én mijn pasjes kwijt te zijn. Ik neem altijd een zacht hoesje, zodat hij lekker kan stuiteren Ik koop ze meestal tweedehands of via society6. Daar verkopen ze hele mooie en van goede kwaliteit!
Zoiets heb ik ook voor mijn Samsung. Ik had bij mijn oude telefoon wel een bookcover. Op zich best handig alleen met je telefoon de deur uit kunnen maar de pasjes beschadigen uiteindelijk wel vaak je scherm of je scherm bescherming