Hé hallo! Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de testen van kruidvat gebruikt. Deze werden toen óf omo-wit of er kwam een tweede streepje (bleef naderhand ook mooi staan). Ik las dus her en der wat verschillende ervaringen met deze testen. Maar nergens iets over een indrooglijntje. Nu heb ik zojuist een test gedaan en deze was heel lichtjes. Ik keek dus even later weer (+- half uurtje) en toen zag ik dat ie nog wat duidelijker was geworden. Nog geen knal-streep maar wel duidelijk. Hoe is de ervaring nu met deze testen? Blijven ze toch nog steeds omo-wit bij negatief? Of moet ik dit toch echt zien als een indrooglijntje.
Hierbij de foto. Het is dus nu ongeveer 1,5 uur later nb. zie dat de foto-kwaliteit wel erg slecht t.o.v. die op mijn telefoon staat.
Ik vind het een mooi streepje! En durf je misschien zelfs wel te feliciteren! Kan me niet voorstellen dat dit een indroger is! K2v5 had toen ik probeerde zwanger te worden gewoon wat langer de tijd nodig om goed op te drogen.
Ik hoop het ook Wou sowieso nu even 2 dagen wachten voor ik weer een nieuwe test doe. Mijn cyclus liep altijd heel mooi zo rond de 28-29 dagen. Totdat ik een ontsteking kreeg in mijn benen en deze dus alles overhoop gooide. We waren met deze ronde eigenlijk niet actief omdat ik eerst mijn cyclus wou afwachten of ie weer 28-29 dagen was. Ik had dus afgelopen weekend ongesteld moeten worden als ik die berekening aan houd. Tot ik vandaag ineens het gevoel kreeg dat ik moest testen! Ik heb net dus ook niet met ochtendurine getest.
Ik vindt dit een mooi streepje hoor ik heb goede moed. Ik ben helaas ook 1 van de gene met indrogers en slechte ervaringen dikke posi test niet zwanger enz. Maar volgens mij zijn er nu weer redelijk betrouwbare testen in omloop. Ik zelf zou de predictor early doen. dan weet je het wel echt zeker.
Dit is geen indroger hoor. Daar is ie te duidelijk voor. Als je morgenochtend nog eens test met hetzelfde merk dan weet je het zeker
Tegenwoordig drogen de strepen pas later donkerder op, belangrijker is dat de streep er binnen de tijd was een dat was het er zei je, dus toch gefeliciteerd!
Ik heb vanmorgen een nieuwe test gedaan (gewoon die van de kv omdat ik er nog 1 had). Na 1 minuut al een mooi streepje. Vanavond gaan we toch even het centrum in dus wil dan nog een cb met wekenindicator halen. Zo bijzonder! Als alles goed mag gaan wordt onze dochter grote zus!
Heb je foto van de test van vandaag? Vind je test van woensdag niet op een indroger lijken en ben heel benieuwd naar de oploop
Ik zie een oploop ik zou misschien ook een predictor halen en die nog voor de cb gebruiken. Gewoon om verschil van kruidvat te zien hoor er goede verhalen over de predictor