Ik herken de verandering in afscheiding. Sinds 2 jaar heb ik na mijn eisprong ook nog veel waterige afscheiding, soms beetje rekbaar tot aan NOD (Dit is veranderd na de eerste zwangerschap). De keren dat ik zwanger bleek, was dit nogmeer. Afscheiding verschilt heel erg per persoon. De een is na eisprong vrijwel droog, de ander niet.
Ja de afgelopen maanden was het bij mij duidelijk wanneer ik mijn innesteling had gehad doordat ik ook steken voelde. Daarna werd de afscheiding met de dag dikker en steviger. Nu geen innesteling ofzo gevoeld. Ik weet dat dat ook niet altijd hoeft. Maar de waterige afscheiding is wel opvallen. En aangezien ik de eisprong niet helemaal precies heb kunnen vinden weet ik ook niet op welke dag ik ben en of ik überhaupt al kan testen. Verder heb ik totaal geen klachten of symptomen dus ik durf ook niet te juichen of te hopen.
Wat bedoel je met innesteling? Als het is ingenesteld zal je een positieve zwangerschapstest hebben, maar ik geloof dat je wat anders bedoeld. Op cd26 zou ik zelf in ieder geval al voorzichtig een testje er tegenaan hebben gegooid, in mijn geval zou dat 4 dagen voor NOD en 12dpo zijn namelijk.
Nou ik heb gister ochtend een heel klein beetje licht bloed gezien bij het afvegen. Zal dat de innesteling dan zijn geweest? Dit had ik vorige cyclus ook en toen werd ik drie dagen te laat ongesteld maar geen positieve zwangerschapstest gehad toen. Gisteren had ik dat dus weer en daarnaast lichte menstruatie krampen. Nu hebben mijn vriend en ik het gister avond toevallig nog even gezellig gemaakt, en daarna ging ik plassen en kwam er echt super veel bloed mee! Echt helder rood bloed. Dus ik schrok daar eigenlijk wel van en kan het niet plaatsen... Nu de volgende ochtend weer helemaal geen bloed maar wel heftigere menstruatie krampen. Maar volgens mij kan dat nog helemaal niet mijn menstruatie zijn...
Dat hoeft niet, een innesteling voel je vaker niet dan wel. Kan ook met je hormonen te maken hebben dat je een beetje bloed verliest. Deze cyclus had ik een menstruatie van 3 dagen. 2 dagen niet gebloed en de volgende dag ineens weer bloed verlies maar dat stopte dus ook zo weer. Kan dus ook gewoon met je progesteron te maken hebben, aangezien je het de vorige cyclus had, je menstruatie 3 dagen later was en een negatieve test had. Ik zou als ik jou was even na de dokter gaan een uitstrijkje maken, na de sex en tussentijdse bloedingen kan wijzen op het hpv virus. En nu je bezig bent voor een baby ga je ineens heel goed opletten en voel je dingen die normaal gesproken je niet eens opgevallen zijn
Ik denk dat je ongesteld ben geworden. Je lichaam is helaas geen robot en kan hier en daar een dagje afwijken, zeker gezien je niet een cyclus hebt wat altijd dezelfde lengte heeft, en dan zelfs nog kan het wat afwijken. Hopelijk is het de volgende ronde raak!