Pijn rechts onder/op mn ribben 21 w

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kenzo, 1 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Ik heb nu al een aantal weken, een komen en gaan van stekende zeurende pijn aan de rechter kant onder mijn ribben.
    Als ik er op druk is het ook net of het beurs is.

Op mijn zij liggen is dan uit den boze, op mn rug liggen dan verdwijnt de pijn langzaam.
    Heb al contact opgenomen met de huis arts erover, en die gooit het op ontstoken kraakbeen, maar dat zit toch neit onder je ribben "kan praten als brugman maar hoort me niet ONDER de ribben zeggen" :evil:

Gyn gebeld en dit kon niets met de baby te maken hebben.
    Moest maar een paracetamolletje nemen.

Wie heeft dit ook gehad, zodat ik weet dat het er bij hoort :(

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tjah, waarom zou je HA het niet weten?

Wij weten het hier sowieso niet.....denk ik.
    Knappe meid die je HET antwoord kan geven ;)

Succes ermee!
    Neem een molletje en als het na een paar dagen nog niet minder is gewoon je HA weer even bellen, zou ik zeggen.

Elmo

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je na een paar dagen nog zoveel last hebt, zou ik wel terug gaan. Kan ook je lever zijn bv.

4. eef1980

eef1980 Lid

14 mei 2007
    72
    0
    0
    Hey,
    Ik heb dat beurse gevoel aan de linkerkant tpv onderste rib. Soms doet het ademhalen dan heel pijn. Schijnt erbij te horen.

5. Kenzo

Kenzo Lid

12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Omdat hij me geen eens heeft gezien. Het is allemaal telefonisch gegaan.
    Hij vond het neit nodig dat ik langs kwam.
    Ik probeer gewoon te kijken of er misschien meiden/vrouwen zijn die het ook hebben/gehad...

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik heb het ook soort van. Eerst links onder mijn schouderblad en onder mijn ribben. Nu zit het rechts onder m'n schouderblad en nog steeds een raar gevoel onder mijn linkerribben. Bij mij zitten de wervels in mijn rug wat vast door de veranderende houding van de zwangerschap volgens de fysio.

Deel Deze Pagina