Er zij al een aantal topics over decoratie op tafel, trap... Laten we het nu hebben over decoratie op de dressoire? Ik ben de mijne nu een beetje beu geworden. Er liggen 2 witte mandjes op en int midden wat kaarsen... Inspiratieloos! Wat staat er bij jullie allemaal op jullie dressoire/commode.. foto's zijn altijd welkom
Een klein wijnrekje met 4 flessen wijn en een oud antiek dienblad met een paar mooi wijnglazen er op. Nu lijk ik een ontzettende alcoholist
@ deca1980 hahah precies 👅 miszy waarom ga je dat eraf halen? tuc beter zo! Dan hoef je niet na te denken wat je er op moet leggen!! Haha
Op ons dressoir staat levende decoratie, nl. een aquarium. En soms stapels reclame/ post daar bovenop. :x
Martine1983 daarom dat ik een mandje erop heb (voor ale facturen) Ik wil iets op de muur.. iemand daarvan een foto?
Wauw Logan! Knap dat het allemaal zo op zijn kop blijft staan 😂😂 hahaha Maar vind je banner eigenlijk VEEL mooier dan je decoratie! Wauw mijn duimen draaien voor een prachtige kontkrummel over 8 maanden!