Vreselijk die paar dagen voor je nod. Ik heb donderdag 11 sept m'n eisprong gehad, en afgelopen zaterdag 20 sept iets rozig bloed verloren en vandaag een paar bruine sliertjes/kleine propjes. En ik heb as vrijdag 27 sept m'n nod. Zelf denk ik misschien heb ik afgelopen zaterdag m'n innesteling gehad,wat denken jullie?
De periode tussen eisprong en menstruatie is elke keer weer anders, dus je kunt er weinig van op aan helaas... Overigens, vrijdag is het de 26e . Succes met afwachten!
Een test rond deze dag geeft je een redelijk nauwkeurige uitslag. Natuurlijk zijn er die pas na hun NOD positief testen, maar 1 dag voor NOD een negatieve test..dan is de kans vrij groot dat je niet zwanger bent. Succes met wachten. Weet hoe je je voelt!
Vind het ook altijd zo zenuwslopend de dagen net voor de NOD!!! Om helemaal gek van te worden. Zelf zit ik nu weer pas op dag 5 van mijn cyclus, dus nog heeeeeeeeeeeeel veraf lijkt het van mijn NOD Als ik van jou was, zou ik niet testen voor mijn NOD (ik probeer zelfs te wachten tot enkele dagen erna als ik niet zeker ben van de nod datum), maar dat is dan ook voor iedereen persoonlijk. Ik vind een negatieve test nog teleurstellender dan je maandstonden zien aankomen. En voordat je ongesteld wordt, kan er nog van alles fout lopen. Stel dat je dan een (licht) positieve test had, maar je wordt toch ongesteld, hoe verwarrend is dat dan niet? Dan loop je de hele tijd te denken "was ik toch zwanger?" of "was de test niet betrouwbaar", ... en dan maak je jezelf ook alleen gek. Maar dat is mijn mening natuurlijk HEEL VEEL SUCCES, ik ben benieuwd!!!
Ohja zie dat t dan de 26 is ik wacht geduldig af. Als ik maandag nog niet ongesteld ben doe ik maar es een testje