advies over bv?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door hardloper, 16 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

Rune poept niet goed. Dat op zich is erg vervelend, en we lopen nu bij de ka. Ik blij dat ik bv geef, want voor mijn gevoel gaat het daarom nog zo relatief goed. Ik moet er niet aandenken hoeveel pijn hij zou hebben als ik geen bv meer zou geven. Maar nu komt het. Iedereen geeft me zo het gevoel dat het toch misschien wel aan de bv ligt, en dat ik over zou moeten stappen, en dat hij dan beter gaat plassen en poepen en groeien.
    Hij plast niet veel, maar volgens de ha wel genoeg (hij zweet wel veel). En voor dat poepen lopen we bij de ka. En volgens de bv curve volgt ie precies de lijn.
    Ik wordt er zo onzeker en verdrietig van. Ik geef hem nog 5 keer per dag. Mijn man wil hem ook wel diksap gaan geven. Hij kan toch niet zo veel problemen hebben met poepen door de bv? Dat kan toch alleen maar goed zijn? Hij drinkt genoeg, en er zit nog melk in mijn borsten als hij klaar is met drinken, dus te weinig krijgt hij niet...
    Het is toch goed wat ik denk en doe? sorry hoor, maar ergens voel ik me zo alleen in dat voeden...

groetjes, Lidwina

2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hey Lidwina! o, wat vervelend is dat he, als je eigenlijk wel weet dat je het goed doet maar iedereen om je aan het twijfelen brengt. Als ie goed de bv curve volgt groeit ie goed! En ben het helemaal met je eens dat het nooit aan de bv kan liggen dat ie moeilijk kan poepen en dat het zonder bv waarschijnlijk alleen maar erger zou zijn. wat zegt de ka daar over dan? en is dat altijd al zo geweest bij hem? of kan het aan andere dingen liggen die hij eet? op zich hoef je hem nog geen ander drinken te geven. ik geef mijn zoontje nu af en toe een paar slokjes water of thee maar dat stelt nog niet veel voor. verder 4/5/6 keer bv.
    nou, dit was eigenlijk vooral bedoelt om je een hart onder de riem te steken want je hoeft echt niet aan je bv te twijfelen hoor! bedenk maar dat die mensen die dat wel doen 'vervreemd' zijn van de meest natuurlijke voeding en daarom niet meer begrijpen dat bv ALTIJD goed is! sterkte!

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

Dank je geke, dat hart onder de riem heb ik nu net nodig. Rune poept al slecht vanaf het begin. Met 5 maanden had hij aambeien.. Hij heeft 6 maanden alleen maar bv gehad zonder bijvoeding, en toen hoorde ik niet anders dan dat het wel over zou gaan als hij gewoon ging eten. De ka staat gelukkig wel achter bv.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hoi,

Nee, het ligt niet aan je BV. Bv is juist licht verteerbaar en dus bij uitstek geschikt voor kindjes met darmproblemen.
    Dat anderen zeggen dat het aan de Bv ligt is hun eigen dommigheid.
    Aan de KA om uit te zoeken waar het wel aan ligt.
    Ga zo door met de BV, je doet het juiste!

Deel Deze Pagina