Iphone kenners

Discussie in 'De lounge' gestart door simple, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,
    Mijn contacten zijn allemaal uit mijn iphone verdwenen samen met mijn agenda afspraken doordat mijn email geblokkeerd en verwijderd is. Nu wil ik die contacten en agenda afspraken terug halen maar hoe?
    Ik heb al eens gesynchroniseerd met i tunes maar dan gaat ie kopieren van de iphone naar pc. Hoe doe ik dit nu amdersom?

Ik heb er geen verstand van verder dus hopelijk kan iemand mij helpen, dit is erg onhandig. Bedankt alvast

2. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Het beste is een gmail account nemen! Email, agenda en je contacten bij elkaar. Waar staan je contacten nu dan? In outlook? Want dan kun je ze heel makkelijk naar een gmail account kopiëren.
    :)

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    heb je contacten toevallig niet in icloud gezet?

4. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    I cloud heb ik nog nooit gebruikt. Dus denk niet dat ze dan erin staan. Mijn contacten stonden alleen op de iphone.

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je recent nog een reserve kopie gemaakt? Dan zou je "herstel mijn iPhone" of reservekopie terugzetten ofzo... Dat is een optie in ITunes.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als je contacten nu op de pc/mac staan dan in iTunes als je je iPhone hebt aangekoppeld bij het tabblad info je contacten aanvinken en eventueel agenda, emailaccounts, bladijzers, etc
    Dan synct hij ze van je pc/mac naar je iPhone als je daarna op "pas toe" klikt

7. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Heb je de contacten op je simkaart staan? Dan is het een kwestie van contacten importeren ;)

Als ze aan je mail gekoppeld stonden en je hebt dat mailadres verwijderd, grote kans dat je de contacten en agenda-afspraken ook verwijderd hebt

8. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Daantje ik heb het geprobeerd. Maar hij heeft niets gepakt. Nu moet ik wel zeggen dat hij automatisch gesynchroniseerd als ik hem aansluit dus zou hij nu dan de "lege" iphone als laatste back up hebben gepakt?

9. Bika

Bika Niet meer actief

Eerste gedachte was, wat toevallig, een vriendin van mij had vandaag precies hetzelfde...

Tweede gedachte... jij bent die vriendin hahahaha

Ik ga het je even (niet hier) uitleggen, tot zo haha

Deel Deze Pagina