Goedemorgen, Gisteravond getest met een zelftest, dat doe ik 3x per week, gisteravond was deze test negatief, maar vanmorgen toch behoorlijk positief. Als ik hem had weggegooid had ik het niet gezien, maar nu voel ik me schuldig als ik het negeer. Zijn er meer die dit hadden? En wat was uiteindelijk jullie uitslag?
De test van gisteravond liet nu een streep zien? Als je hem gisteravond binnen de juiste tijd afgelezen hebt, geldt deze streep nu niet als positief. Dan is het een indroger. Bij twijfel voor jezelf zou je een nieuwe kunnen doen.
Daar ga ik ook maar vanuit… ik heb idd net een nieuwe test gedaan. Maar voelt toch gek hoor, Meer een stel je voor dat gevoel…
Ik heb nooit positief getest als ik niet positief was, ook niet als ik hem een dag liet liggen. Heb er heel wat versleten. Ben benieuwd als je nog een keer test.
Nou helaas, hier inderdaad ook nu licht positief. Geen knaller maar wel te zien. Waarschijnlijk zag ik hem daarom gisteravond ook niet goed.
Ja, vorige week woensdag op donderdag nacht had ik dit, testte ivm vage oorpijn. Maar in overleg met de ggd lijn mocht ik dit niet als positief zien. De test van donderdagavond kleurde na 2 uur weer positief... Vrijdag werd mijn zoon wakker met koorts: direct positief. Zaterdag had ik keelpijn en ben ik met zoon mee gaan testen bij de ggd, hij was positief, ik negatief. Mijn zelftesten kleurde elke keer na 2 uur alsnog positief, en die van mijn man niet. Uiteindelijk maandagavond met een ander merk zelftest getest, en deze kleurde wel direct positief. Dinsdag bij de ggd ook positief getest. Dus ja, die zelftesten die te laat alsnog positief worden, neem ik dus wel serieus.
De PCR is negatief. Gisterochtend weer licht positief, gisteravond negatief… geen idee hoe, maar het is raar.
Ik had van de week ook een positieve thuistest. Pcr negatief en vervolgens ook weer een negatieve thuistest heel bijzonder toch.
Hier al vaker na indrogen streepjes, maar echt indrogers.. sommige hebben net als bij zwangerschapstesten voorgedrukte streepjes..
Zoon kwam vrijdag middag niet lekker thuis. Die heeft sinds vrijdag 2x per dag getest. Maandag avond had hij pas een positieve test. Ik heb maandag avond, dinsdag ochtend, dinsdagavond, woensdag ochtend en woensdag avond getest, pas mijn test woensdag avond was positief, vanaf woensdag middag had ik wat lichte klachten (verstopte neus). Dochter en man gisteren avond ook getest beide negatief. Vanmorgen hoorde ik dochter hoesten gestest, ook positief. Man vanmorgen nog negatief. Ik wacht er nu op tot zijn test ook positief is. Hopelijk vanavond al, dan zitten we redelijk dicht op elkaar qua isolatie/quarantaine. Edit. Onze lolly testen waar ik flink geld voor betaald heb geven allemaal negatief aan. Alleen de standaard neus testen met wattenstaafje testen we allen positief op.
Oh balen zeg! Jij hebt toch binnenkort weer je operatie gepland staan? Moet die nu uitgesteld? Beterschap trouwens voor allemaal!
ja die staat dinsdag gepland. Volgens de quarantaine check mag ik als ik woensdag klachten vrij ben donderdag naar buiten. Heb even overleg gehad met de poli en daar zeggen ze dat als ik maandag 24 uur klachten vrij ben ik mag komen. Heel hard duimen dus! Ik heb nog een paar dagen te gaan dus heb goede hoop.
Mijn zoon is vandaag ook positief getest. Mijn ex wilde dat ik hem nog eens ging testen met een andere test en deze was negatief. Het druppelen ging niet goed, zat lucht bij dus nogmaals getest en wéér negatief. Morgenavond een afspraak ingepland bij de GGD maar ik vind dit zo gek! Ben echt benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben gehad.
Ja, twijfelde eerst om naar de GGD te gaan met hem omdat hij zo duidelijk positief was. Maar nu met twee negatieve zelftesten, toch voor de zekerheid gebeld zodat hij niet onnodig in quarantaine zit. Ben echt benieuwd wat de uitslag gaat zijn..
Mijn zoon heeft 2 hele duidelijke en 1 minder duidelijke positieve zelftest gehad en 2 dagen later testte hij negstief bij de GGD.... Hij heeft ook negatieve zelftesten gehad en positief bij de GGD getest... Dus geen idee wat er voor jullie uit gaat komen