Advies over duowagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Debbie83, Jan 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debbie83

Debbie83 Lid

Sep 15, 2009
    45
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Wij verwachten een tweeling en zijn nu aan het uitkijken voor een wandelwagen, ons oog is gevallen op de x adventure twinco en de kees k2.
    Zijn er mensen die hier ervaring me hebben?

2. Debbie83

Debbie83 Lid

Sep 15, 2009
    45
    0
    0
    NULL
    Belgie
    ben er nog eentje vergeten de firstwheels city twin

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geen ervaring met de 3 wagens die je aangeeft ;)!

Maar voor mij zou uit deze 3 de keuze snel gemaakt zijn. Ik zou dan kiezen voor de wagen van Firstwheels.

Dit omdat deze wagen gewoon wiegjes heeft ipv enkel een babynestje. Ik vind dat kindjes veel beter/beschutter liggen in een wandelwagenbak dan in een buggyzit met babynestje.

Succes met je keuze!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ook geen ervaring ik heb er zelfs nog nooit van gehoord eerlijk gezegd

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb de kees en ben er super tevreden over
    zeker voor die prijs krijg je een goede wagen

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb de firstwheels maar dan wel de enkele versie en ben erg tevreden. Ik vind het erg fijn dat de zitting ook naar je toe kan! Hier heel tevreden!

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    sorry...die merken ken ik niet... Wij gebruiken de easywalker duo!

8. Debbie83

Debbie83 Lid

Sep 15, 2009
    45
    0
    0
    NULL
    Belgie
    En tevreden over de easywalker?
    Wij zijn ook om denk ik het kan niet dat je voor de helft van de prijs van bv een easywalker even goede kwaliteit krijgt.
    We zijn vandaag nog eens gaan kijken naar de kees maar ik was toch niet onder de indruk , ik vind ook de zachte wiegjes maar niks. Uiteindelijk is het toch je dierbaarste bezit dat erin moet liggen he. Dus dan mag het wel degelijk zijn.

9. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Wij zijn enorm tevreden over de easywalker. Hij rijd zo enorm makkelijk! Zelfs in de dikke laag sneeuw was het makkelijk manouvreren :)

Wanneer verwacht je trouwens de tweeling? Je weet dat er een speciaal tweelingen forum is? :D

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Ik vind die babynestjes ook helemaal nix. Wij hebben daarom gekozen voor de Koelstra Flexxo twin.

Ik wilde eerst ook voor de easywalker gaan (leuk die knalroze :D) maar ik vond hem in het echt zo grof en groot over komen, de koelstra is naar mijn idee net iets fijner (ze zijn even breed qua afmeting) en de koelstra is toch ook weer 100 euro goedkoper.

11. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Naja de easywalker hebben wij via de postbank en dan is hij echt heeel goedkoop ;) Met alle assecoires erbij :) Maar de koelstra is idd erg mooi en fijntjes, alleen ik meende dat daar geen MC's op konden en dat we hem darom niet gekozen hadden...

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    ja dat scheelt echt he via de postbank!
    Er kan op de koelstra idd geen maxicosi, dat is idd wel een nadeel als je een 2ling hebt.
    ik gebruik hem voor mn dochters met 19 maanden verschil, dus als ik even ga neem ik mn enkele kinderwagen mee daar kan hij wel op ;)

Share This Page