Dag dames, Ik had eventjes een vraagje... Als je schijnzwanger bent is je baarmoeder dan gevult met vocht? En als je schijnzwanger bent kun je toch ook geen positieve test in handen krijgen??
ik heb geen idee, we zijn geen artsen hier he En dat je binnen een kwartier geen reactie heb is nogal logisch tis een groot forum met veel onderwerpen en de meeste mensen leggen rond deze tijd hun kids op bed.
Ik denk niet dat er mensen veel verstand hebben van schijnzwangerschappen... en je daarom geen antwoord kunnen geven. Maar vanwaar je vraag? Je test positief als er hcg in je urine zit, dat is als je zwanger bent of in de overgang. Vocht zit er altijd in je baarmoeder in de vorm van slijm.
Heb het inderdaad gelezen, maar ik heb geen antwoord en ervaring hiermee dus je hebt niks aan m'n reactie. Misschien kun je de ha hierover bellen morgenochtend?
Hcg krijg je niet als je schijnzwanger bent hoor meid. Dus als je een positieve test hebt ben je zwanger of je het een valse positieve test. Anders over een paar dagen testen met een ander merk.