advies over mannen en liefde..

Discussie in 'De lounge' gestart door lies230, 15 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Verliefd zijn moet juist leuk zijn!!!

Als je er echt ziek van gaat worden, lees, misselijk zijn, slapeloze nachten, dan moet je er denk ik toch iets mee doen....

2. lies230

lies230 Lid

4 dec 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha verliefd zijn is inderdaad leuk, maar als je niet weet of het wederzijds is wordt het minder leuk..we hebben gezoend sex gehad, als ik bij hem ben heb ik het gevoel dat het wederzijds is.. maar we zien elkaar niet vaak wegens omstandigheden.. we hebben allebei kinderen en daarbij moeten we allebei veel werken.. dus daarom zien we elkaar niet vaak. . En we wonen niet zo heel dicht bij elkaar... maar mijn vraag is eigenlijk hoe voel en zie je dat het gevoel wederzijds is.. als ik bijvoorbeeld een week niks van me laat horen krijg ik wats upjes van hem..

3. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Oh je krijgt wel whatsappjes van hem?? Uit zichzelf?
    Dan is dat toch een heel goed teken?

Ik ben in het begin ook niet zo heel contacterig eerlijk gezegd...

4. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf helemaal niet leuk vind als ik verliefd ben onzekerheid, twijfels, en het zelf invullen wat hij wel niet zal denken..
    Ik denk dat als er iets niet goed zit dat onderbuik gevoel dat dat er vooral voor zorgt dat je twijfeld als iemand de boot af houd is daar vaak een rede voor meestal geen leuke rede.
    Zelf ben ik net hevig verliefd geweest, en het was niet wederzijds op de manier die ik hoopte dus friends with benefits s.x zonder verplichtingen nou dan weet ik het wel en hou ik de eer aan mezelf.
    Zorg voor afleiding, en doe niet te veel moeite voor een man die geen moeite voor jouw doet;) sterkte!!

5. lies230

lies230 Lid

4 dec 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe heb jij afleiding gezocht dan?
    Ik ga het ff afwachten hoe hij reageert als ik ineens voor de deur sta.. kijken naar zijn reactie.. ik vind het wel super spannend.. als er geen gevoel is zal ik dat aan zijn rectie merken toch?.. bedankt voor jullie lieve berichtjes

6. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Succes!!

7. lies230

lies230 Lid

4 dec 2013
    20
    0