Hey dames, Nog niet zo heel lang geleden, de maand mei volgens mij, plaatste ik nog een topic: twijfel voor een 3e. Toen besloten ervoor te gaan. De 2e vaccinatie op 22 juni wachtten we wel af. En toen, na de 2e vaccinatie.. 2x een cyclus van maar 15 dagen waarvan 12 dagen bloeden. Ik dacht nee hè... daar gaat mn onregelmatige regelmatige PCOS cyclus (PCOSers weten misschien wat ik bedoel hihi). Dit is de eerste cyclus die qua duur weer enigszins normaal verloopt, na die 2 gekke cyclussen, en vandaag voelde ik me ineens zwanger. Ik had wat gespannen borsten en gekke steekjes in mn buik. Dus hup, testen gehaald, en vanmiddag meteen getest . En zie nou?? Het is een normale van de action. Ik ben nu op CD27 . Normaal duurt mn cyclus tussen de 32 en 47 dagen, maar deze cyclus precies 2 weken geleden eiwit slijm gehad. Zal het dan tóch?? Voor onze dochter moest ik nog hormonen spuiten... mn zoontje was na ongeveer 11 maanden zonder anticonceptie raak. Dit kan toch bijna niet?? Man ik zit te shaken, ben zo benieuwd naar mn test morgen ochtend
Gefeliciteerd! Duidelijk positief. Ik ben benieuwd naar de test morgen. Maar het ziet eruit dat je zwanger bent
Dankjulliewel dames! Ik ben nog voorzichtig blij hoor, durf het niet te geloven. Maar mm bakkie koffie heb ik wel laten staan. Ja zeker vanmorgen nog getest, eigenlijk zo een zelfde streepje. Zal hem straks even op de foto zetten, nog helemaal geen tijd voor gehad vandaag (verjaardag) . Ik ga dinsdag morgen nog een keer testen, als ik me kan bedwingen hihi.
Onderste gistermiddag, de bovenste is van vanochtend. Gaat niet heel snel, maar moest ook nog 2x plassen vanacht. Mijn man wilt toch dat ik morgen ochtend weer test hihi Ik ga pas juichen bij een knaller, vind het zo spannend ! ♡
Zie hier al wel oploop in hoor, zeker met maar 1 dag ertussen. En Action testen lopen niet zo snel op. Gefeliciteerd!
Oehw dames ! De eerste foto is dezelfde foto als gister: Dus onderste foto van eergisteren, bovenste foto van gister. De tweede foto is van vanochtend: Onderste test van gister, bovenste test van vanochtend. ♡♡♡ (Test van eergister was geel geworden, daarom er niet onder gelegd) We zijn zo blij ♡ Durven het nu wel een beetje te geloven !