Hallo allemaal, Ik heb even een vraag. Ben nu 37 weken zwanger van mijn eerste kindje. Kindje is altijd erg druk in mijn buik. Vanochtend ook nog duidelijk gevoeld. Nu zijn om half negen mijn vliezen gebroken en ik vroeg mij af of ik kan verwachten dat de kleine druk blijft of is het waarschijnlijker dat de kleine wat rustiger is in zijn bewegingen?
Vroeg het me af omdat ik thuis beval en moet bellen als de weeen om de 5 minuten komen etc. Ook komen ze straks langs om te kijken of de kleine het goed doet en vroeg me dus af of ik dat ook ergens aan kon merken zoals minder druk zijn.
Maarreh... Wat nog veel spannender is: Je vliezen zijn gebroken!!! Heel veel succes de komende dagen, houd je ons op de hoogte?
Mijn eerste was heel rustig tijdens de weeën voor mijn gevoel maar had flinke rugweeën dus heb me er ook niet zo mee bezig gehouden. De tweede was flink aan het bewegen, zelfs de verloskundige zei er wat over.
Nou gaat lekker zo. Ben zo lek als een mandje. Kleine laat af en toe van zich voelen. Maar geen wee te bekennen. Heb de was aan kant en ga zo maar eens de strijk doen. Ben benieuwd of er nog wat gaat gebeuren. Vk komt eind van de middag weer langs om te kijken hoe het gaat.
Wauwwww, spannend hoor!!! Zet hem op Hier 5 kindjes gebaard en ik kan me nog herinneren dat ze in het begin van de bevalling nogal eens te voelen waren maar toen de ontsluiting begon op te schieten (vanaf een cm of 5) ze heel rustig werden Heel veel succes !
Nou succes joh! Je bent er bijna Na het breken van mijn vliezen had ik gelijk heftige weeën dus ik kan me niet echt herinneren of hij nog erg actief was. Wilde je toch even succes wensen de komende spannende tijd.
Mijn baby was erg rustig, althans heb haar niet gevoeld nadat mijn vliezen braken. 9 uur later had ik haar in m'n armen 😍
Ben er inmiddels achter dat mijn kleine meid tijdens de weeen gewoon lekker bleef door trappelen behalve tijdens het persen. Toen b leef ze superrelaxt.
Ik was zwanger van onze meid, alleenrug weeen gehad maar wat was ze ontzettend druk, niet zo zeer met schoppen maar met hele aardsverschuivingen. Vk zei dat hoe verder de ontsluiting zou gaan en de bevalling kwam, hoe rustiger ze zou worden, maar niks was minder waar. Is rei. Slijm bevallen met 2 knippen en vacuum. Maar zelfs met vacuum op haar bolletje deed ze nog aan die aardverschuivingen hahahaha.. .. heeel veel suc6 met je bevalling, als je inmiddels al niet bent bevallen...
Ik ben vanmorgen gestript met drie centimeter ontsluiting.. Een paar harde buiken gehad, maar sjonge jonge wat is onze kleine man DRUK vandaag! Drukker dan hij in tijden is geweest. Ben benieuwd of dit ook wat zegt, ben bang van niet