wij hebben alles in 1 van telfort. Nou moet ik zeggen dat de klantenservice altijd vriendelijk en goed is. Dus dit is geen telfort afzeik verhaal, maarrrrrrrr de televisie is echt een drama. het beeld doet niks anders dan stotteren en hangen. Wij hebben van alles geprobeerd.. Dus begint de zoektocht naar een nieuwe provider. En zo als ik het zie zijn er 3 opties *upc (maar die gaat samen met ziggo.. De aanbieding van ziggo is eigenlijk veel scherper.. gek hoor) *vodafone (spannende keuze, vrij nieuw in et thuis aanbod) *online (goedkoop.. maar begint de ellende dan niet weer) mijn vraag is dus.. Welke zouden jullie kiezen en wat zijn de ervaringen. (andere provider mag ook) polletje toegevoegd voor mijn overzicht
vodafone zou ik zelf nog niet aan beginnen. zij zijn nog erg nieuw met aansluitingen voor thuis dus dat loopt allemaal nog niet erg lekker. de kinderziektes moeten er eerst uit zeg maar. wij zelf zijn bij kpn met glasvezel en ook alles in 1. daarnaast hebben we er ook nog digitenne bij voor op de camping. kpn beval ons prima
Wij hebben nu UPC. Maar echt tevreden? Mwah, nee. Nu ze samen gaan met Ziggo hoop ik op verbetering, maar ga ook gewoon weer meer betalen dus wacht het maar af. Hebben nu constant een storing op bepaalde zenders. Klantenservice is ok, maar persoonlijk verwacht ik eigenlijk iets meer voor hetgeen we betalen. Het is maar tv en internet (en alleen tv is niet optimaal hier), dus wat mopper ik. Maar is toch iedere maand 45,- voor iets wat niet optimaal werkt.
Wij hebben zo wel online als upc gehad, online is prima maar voor die prijs kan je niet veel verwachten, klein zenderaanbod en met zon antenne achtig ding. Dus met slecht weer hadden we wel eens slecht bereik. Upc vind ik duur voor de kwaliteit die je krijgt, ben niet ontevreden maar t is wel duur en niet bijzonder ofzo. Ik heb nu ook telfort maar heb nooit geen last van storingen oid.
Wij hebben XS4ALL. Zij er erg tevreden mee, klantenservice is ook goed. We betalen voor Internet, tv en bellen ong 68 euro p/m
Ziggo!! Zit er zelf al zes jaar! Nog nooit storingen of problemen gehad met ze.. Klantenservice ook prima!
Ik zou voor geen goud upc meer nemen, dan heb ik nog liever niks dan grof geld betalen voor Iets wat voor geen drol werkt. Vodafone is nog vrij nieuw, durf ik niks over te zeggen. Online is inderdaad goedkoop, en daar krijg je inderdaad ook een goedkope kwaliteit voor. Mijn moeder heeft het gehad, wat een drama. Ze heeft nu telfort, even duur maar nooit een probleem. Ik zweer bij kpn
Hier ook geen upc meer. Wij hadden constant storingen met de televisie. Het zou aan onze aansluiting liggen, maar nadat we zijn verhuisd bleven de problemen. Overgestapt op kpn. Daar zijn wij heel tevreden over.
Wij zijn 2 jaar geleden overgestapt vsn Ziggo naar Telfort. Bij Ziggo hadden we juist vaak storingen enzo, bij Telfort eigenlijk nooit last van.
Hier juist upc. Al 8 jaar en nooit geen problemen gehad een keer een storing maar dat werd binnen 24 uur kosteloos door een monteur verholpen. Betaal nu voor alles in een totaal 62 euro dan heb ik het meest uitgebreide tv pakket met extra kinderzenders myprime en film1 bel ik onbeperkt naar nummers binnen Europa en mobiel en 120 mb internet
Storingen aan je beeld kunnen ook ontstaan door contactdozen, bekabeling of bijv. splitters. Hierdoor kan het signaal slechter zijn geworden. Het kan komen door bijv. signalen van andere apparaten. Hierover kun je je provider bellen, zij kunnen je helpen met het onderzoeken van waar het probleem ontstaat!
Wij hebben ook Online, en bij ons beneden erg slechte ontvangst op de tv.. Hadden hiervoor KPN en hetzelfde probleem.. Boven is de ontvangst wel goed.. Als wij overstappen wordt het denk ik toch weer via de kabel, dus ik zou gaan voor UPC..
We zitten nu bij Telfort erg tevreden. Hebben hoervoor bij tele2 gezeten, die raad ik ook aan, dus Tele2
Upc kabel hadden we problemen. Kpn digitenne slecht ontvangst. Wij hebben nu alles in een van KPN. Daar ben ik te vreden mee. Heb mobiel Hi. Die heb ik gecombineerd. Heb dubbel zo veel belminuten en internet op mijn mobiel en op de TV extra zenderpakket plus.
Wij hebben Ziggo, bevalt prima, ik hoor regelmatig mensen over UPC klagen, vooral de dat ze je met problemen laten zitten.