Hallo Dames, Wie van jullie heeft een een stofzuiger zonder zak? Onze stofzuiger geeft het op en ben nu aan het kijken voor een nieuwe... maar er is zo veel keus! En nu lijkt een zakloze ons wel wat maar blijft hij wel goed zuigen? en we hebben een hond is zakloos dan wel handig? Groetjes Ganzje
Ik zweer bij onze Dyson!! Wil geen andere meer. Er is zelfs een speciale cats&dog versie volgens mij.
Vreselijk een dyson. Ik.hoef nooit meer een stofzuiger zonder zak. Liever een zak die ik er zo uithaal en weg gooi dan alles uit de filter moeten plukken en me longen vol stof
Ik heb ook een dyson en doet het goed. Het nadeel is idd dat er soms stof tegen het filter geplakt zit. Meestal als je je hand er langs haalt valt het er af.
Ik gebruik altijd de handveger om langs het filter te vegen, vaak niet eens nodig als je m leeg maakt na iedere stofzuigbeurt. Hier komt geen zak meer in huis. Die lucht alleen al
Ahh dus je hebt niet die geur als wat een volle zak geeft.. Had er niet bij stilgestaan dat je dat wel dwarelend stof hebt bij het weggooien. .. Moeilijke keus .. bedankt voor het reageren allemaal, mee tips zijn welkom!
Ik vond die filters schoonmaken een verschrikking. En anders zoog hij gewoon niet meer goed en maakte een heel hoog geluid . Op gegeven moment kan ik iedere week de filters uitspoelen, meer werk dan even een zak vervangen. Nu bewust een met zak gekocht, super stofzuiger. Heb bewust gelet op de uitstootwaarde ivm astma van zoontje.
Wij hebben een dyson. Buiten schudden we het stof eruit boven de container en af en toe gaat er een sopje door de filter heen.
Dyson ook en gewoon diep in de container houden en dan pas openen en ik kijk ff de andere kant op. En bij zulke wind als vorige week ff niet...
Mijn zak ruikt nooit hoor. Hoe vol.die ook is. Ik heb wel van die geurzakjes erin soms als de geur wef is doe ik.er nog een bij.
Ik hoef nooit een dyson meer! De platte voet zuigt veel dingen simpelweg niet op en de stok is zelfs helemaal uitgeschoven te kort voor mij. Geef mij maar gewoon een miele met stofzak!
Samsung zonder zak! Ideaal! Gebruik hem hier dagelijks al 3 jaar. 1x in de maand oid maak ik de filters en het opvangbakje even schoon. Klaar!
Ik zweer bij m'n dyson, ideaal, zuigt als een tierelier en gooi hem steeds leeg na gebruik. Eigenlijk geen last van ronddwarrelend stof, kieper hem gewoon leeg in de container. Filter schoonmaken doe ik eigenlijk bijna nooit, wordt weer eens tijd.
Wij hebben een zakloze stofzuiger van AEG, het voordeel is dat je de filter zo in de wasmachine kan gooien om te zorgen dat hij helemaal perfect schoon is Wat betreft het leeg gooien: wij gooien hem altijd buiten in de container leeg en zolang je m ver genoeg in de container houd heb je helemaal geen last van de stof. Ook zit er een afstof dingetje erbij waarmee je het ergste vuil al uit de filter kan krijgen. Heel even hebben we een dyson gehad maar daar kon ik helemaal niet mee overweg, hubbie wel overigens.
Hier een Samsung zonder zak met een hond en 2 katten dus best wat haren. Na iedere stofzuiger beurt even de opvang bak mee naar de kliko filter erbij stoffer erbij ondersteboven valt alles eruit. Borstel erdoorheen bakje is brandschoon. Filter ook borstel er overheen en af en toe even in de wasmachine . Ideaal en nooit meer die weeïge lucht van die volle zakken Wij zetten erbij
Ik was maar kort enthousiast over de Dyson. Het schoonmaken van de filters ging me al snel enorm tegenstaan. Nu een bouwstofzuiger in huis. Beresterk, goedkoop en geen gedoe. Je kunt er gewoon alles mee opzuigen, zowel droog als nat, en ook de As uit de openhaard. Een stinkende stofzuiger heb ik eigenlijk nooit last van gehad. Word dat door iets specifieks veroorzaakt?
Wij hebben een dyson ( die voor allergieën) En ik wil nooit meer anders. Wat een geweldig ding. Wij hebben hem nu ruim 4 jaar en gebruik hem nog elke dag met veel plezier.
Ik heb een Philips zonder zak, ik vind hem geweldig. Ik zou er nooit meer één met zak kopen. Als je het filter schoon houdt dan blijft hij wel goed zuigen. Ik heb ook een hond die aardig haart maar dat werkt prima hoor.