Hoe was jullie verloop van corona? (Het oude topic is dicht) Hier is het 6 dagen geleden begonnen met mijn man. 2 dagen koorts en nu nog spierpijn en verkouden. Hij is niet super ziek geweest. Ik kreeg 4-5 dagen geleden keelpijn en sinds 2 dagen lichtverkouden. 1 avondje verhoging gehad, meer niet. Ik hoest een paar keer per dag maar niets noemenswaardigs normaliter. Peuter heeft alleen snot, wat hangerig en chago, en kleuter hoest alleen een beetje. Nu ben ik chronisch ziek en ik dacht zelf dat ik het echt niet moest krijgen omdat de kans op ernstig verloop nu eenmaal een stuk groter is. Was dit het? Of komt het nog? (Garantie tot de deur ik snap het). Ik probeer een beetje in te schatten of er nog grote kans is op zieker worden of niet. Dat de vermoeidheid blijft (valt mee) weet ik al. Man en peuter testten zaterdag positief. Ik testte zaterdag negatief (met klachten) en maandag positief. Wat is jullie ervaring?
Ik ben dinsdag positief getest en heb helemaal geen klachten. (Ivm nauw contact getest) opzich heel fijn, maar ook wel raar. Het kan zijn dat ik nog klachten krijg natuurlijk
Zelf ben ik niet ziek of verkouden geweest, alleen reuk en smaakverlies. Mijn man heeft zich 1 dag ziek (pijn in hoofd en lichaam en heel moe) gevoeld en daarna een week heel licht verkouden en de kinderen hebben er het langst last van gehad. Die zijn 2-3 weken verkouden geweest.
ik denk dat dat het lastige is je weet het gewoon niet. Zelf werk ik in de zorg en ondertussen zijn er best wat clienten overleden door/met corona maar ook hele zwakke mensen die weer opgeknapt zijn. Collega's die in een risico groep vallen die amper last gehad hebben en jonge collega's die nu al vanaf begin oktober in de ziektewet zitten en amper nog wat kunnen. Ook een zeer jonge collega die op de IC terecht gekomen is en het gelukkig wel overleefd heeft. Dat vind ik vooral eng aan corona je weet het gewoon niet....