Zou ik oprecht niet doen. Ernst Kuipers merkt daar niets van en alleen jezelf en je gezin hebben hier last van.
Dat is waar! Haha Het is alleen vreselijk irritant dat de één dit zegt, de ander dat.. Dan weer zus en dan weer zo... Als nou de juiste mensen de onderzoeken doen en de uitspraken, wordt het een stuk makkelijker van, maar nee dan heb je die arts, en dan weer daar een arts...dan weer 1 van 't OMT....
Zo'n dag had ik van de week. Gelukkig is het na een nacht slapen meestal wel weer voorbij. Ik hoop voor jou ook gauw.
Haha hier precies zo en ik kan hier dan heerlijk mijn frustraties even kwijt. En vandaag was ondanks Blue Monday een hele goede dag
Vreselijk inderdaad. Ik merk ook dat ik hier steeds minder tegen kan en er erg onrustig van word. Ik weet gewoon niet meer wat ik er van moet denken. Heb mij er maar op ingesteld dat we voorlopig nog wel thuis zitten met de kids, want de berichtgeving over gevaarlijke en meer besmettelijke varianten vliegen je om je oren. In Maart was ik angstig en bang, is steeds minder geworden, en nu ben ik op een kritisch punt bereikt of ik nu weer angstig of bang moet worden of dat ik bang gemaakt word en of het allemaal wel waar is. Ben in ieder geval wel steeds kritischer aan het worden.
Bij Jinek nu kinderarts Illy. Gelukkig ook weer even gesproken over de scholensluiting. Er werd veel gesproken over de zorgen naast dat het onderwijs belangrijk is, ook voor het sociale stukje bij kinderen. Maar het ging ook over de toename van kindermishandeling en kinderen die suïcidaal zijn. En hier heb ik toch wel het idee dat hij het zeer belangrijk vindt. Advies van het OMT was trouwens om scholen nog niet te heropenen op 25 januari. En het per week te bekijken. Kabinet heeft hier zelf 8 februari van gemaakt.
Dat laatste is naar mijn idee ook beter. Dan is er meer tijd en dat scheelt weer onzekerheid. Telkens weer hoop die de grond wordt ingeboord is ook echt killing.
Natuurlijk geen like om al die zorgen omtrent kinderen, maar omdat ik blij ben dat er eindelijk openlijk over gesproken wordt door hogerhand Meer transparantie plz.!
Mee eens. Plus het praktische stukje: wanneer er duidelijkheid is voor een aantal weken kunnen ouders ook opvang/oppas en alles regelen. Alles elke week onder voorbehoud lijkt mij ook niet fijn.
Aan de andere kant, elke week school die ze niet hoeven missen (nou, online volgen, maar voor veel kinderen is dat helaas niet hetzelfde) is er weer een.
Klopt dat is waar. Maar ja. Je kunt al bijna uittekenen dat ze bij 1 week langer nog niet voldoende weten en dan worden er weer veel kinderen teleurgesteld dat ze niet naar school mogen. Hopelijk is dit de laatste keer en kunnen ze dan gewoon gaan.
Voor die kinderen vind ik het jammer. Maar voor mijn zoon ben ik er blij om. Die zou niet goed meer aan leren toe komen als hij elke week met deze onzekerheid zou moeten zitten.
Probeer al 3 dagen 3 van deze te bestellen maar krijg al 3 dagen de meldin dat het te druk is om nieuwe orders aan te nemen dus dat ik het later nog eens moet proberen.
Weet je dezelfde Illy was een paar dagen terug voor de scholensluiting. Hij kan natuurlijk moeilijk in de camera zeggen dat hij schijt heeft aan het onderwijs. Tuurlijk vinden ze het heel belangrijk maar scholen blijven wel dicht.
Ja net als Slob. Het is allemaal heel triest en zullen er naar kijken (en voor de rest doen we er niets mee...)
Ja dat dacht ik ook. Op tv wel zielig doen ik zit er echt mee dat de scholen niet open kunnen maar ondertussen. Die Illy zei ook dat de scholen dicht doen het allerlaatste redmiddel moet zijn en niemand die zei waarom zijn ze nu dicht dan? Het is nu toch niet het allerlaatste redmiddel