@san; ik heb griekse yoghurt. Ze trekt bij de eerste hap wel een vies gezichtje maar verder doet ze graag haar mond open voor nog een hap. Ik weet niet welke yoghurt wat zachter van smaak is? Of er een beetje fruit door heen doen?
Ik ben bang dat als ik de fles van 15.00 uur laat vervallen ze te weinig melk binnen krijgt. De een zegt dat ze 500ml opvolgmelk binnen moeten krijgen en de ander zegt dat het om 500ml vocht gaat. Als ik fruit ed meereken red ze het laatste wel. Ze drinkt niet alle flessen leeg. Meestal zit ze rond of iets onder de 500ml melk. Vandaar dat ik dit 15.00uur fles er liever nog niet afhaal Ze vind vast voedsel blijkbaar veel lekkerder Dank je voor je tips carino! Ik probeer smaken wel zoveel mogelijk puur te geven. Ik heb zelf de instelling dat ze nog heel veel jaren "slechte" dingen kan eten. Dus die "slechte" dingen probeert ik zoveel mogelijk te vermijden.
Daar heb je een punt! Ik ben zelf ook geen voorstander van kleintjes onnodig extra suiker te geven. Ik heb tot nu toe yoghurt altijd puur gegeven en dat vind ik ook prima. Toch heb ik hem van het weekend yoghurt met jam gegeven, maar dat was slechts een half theelepeltje op 2 eetlepels yoghurt
Oh ja dan zou ik het ook zo houden. Dat is de reden dat ik yoghurt toe ben voegen. De fles van 15.00 ging eraf maat ineens liet hij ook steeds wat staan van z'n andere flessen dus ben ik gaan aanvullen met yoghurt zeg maar. Het is overigens 500cc zuivel, dus inclusief smeerkaas, yoghurt e.d.
Oh, dus de yoghurt telt ook mee? Dat scheelt dan weer. Geloof dat ik me dan geen zorgen hoef te maken! Dank jullie wel voor de reacties!