hoi hoi, wij zijn gisteravond begonnen met inbakeren van onze zoon van 1 maand oud. Sliep vaak maar 45 minuten, en vaak voorafgaand aan een uur / 5 kwartier lang huilen of af en aan hazeslaapjes. Heb 3 weken rrr toegepast, hem echt de kans gegeven zelf in slaap te vallen, maar t lukte niet....in de loop van de dag werd het huilen alleen maar erger en harder (van de vermoeidheid natuurlijk), gisteren was ik het beu...inbakeren! gisteravnod ging het eigenlijk direct goed, hij heeft nog wel 40 min af en toe een jengel gegeven, maar sliep toen in. Vanacht ook goed gegaan,zelfs na de nachtfles geen gejengel gehoord / of gekreun (dat deed hij vaak). vanochtend na ochtendfles ook even half uurtje zachtjes jengelen en toen slapen. na de fles van 10:30 wederom half uurtje af en toe jengelen, toen slapen. Na de fles van 14:30 u al wat langer huilen/jengelen en af en toe krijsen....hij ging om 15:30 u naar bed en uiteindelijk sliep hij pas 16:20 ofzo... na de fles van 18:30 ging hij 19:25 n bed en toen wederom huilen, werd krijssen...telkens maar voor 1 a 2 minuten en toen weer even stil..uiteindelijk werd hij telkens voor 10 min stil en uiteindeiljk sliep hij om 20:20u... in de loop van dag gaat het dus slechter....en huilt/krijst/verzet hij zich meer. klopt dit? is dit herkenbaar??? gr.Petra
Toen ik mijn zoontje in ging bakeren ging het eigenlijk per keer beter dus dit ken ik niet, het enige was dat mijn zoontje wel bij de eerste tekenen van vermoeidheid naar bed moest anders was hij veel verdrietiger, hij hield het tussen de slaapjes door niet veel langer dan 1,5 uur tot 2 uur vol en lag dan weer in bed. Hier heeft ook de osteopaat goed geholpen, Tygo had last van zijn nekje. Veel succes en hoop dat het snel helpt.
hier ook 1 ingebakerd, wel pas met een maand of 4. maar ik vond het geweldig. ze sleip sneller en vaster, het duurde maar 3 dagen en toen had ze een geweldig ritme. de eerste middag was al geweldig. savonds helemaal, we zijn een paar keer wezen kijken of ze nog leefde, omdat ze zo stil was
Wij hebben onze kleine meid ook vanaf dat ze een maand oud was ingebakerd. Het ging bij ons ook niet zo lekker. Ze huilde veel, sliep heel kort en dronk slecht. Met inbakeren zagen we gelijk verbetering. Ze sliep 3 uur achter elkaar zonder al t eveel verzet. Mij is verteld dat ze er binnen 2 weken aan gewend moeten zijn, dus dat je minimaal 2 weken het moet proberen. Ik hoop dat je dit vol blijft houden. Dan zal je zeker verbetering zien. Misschien een tip: ik heb het boek regelmaat en inbareren van Ria Blom gelezen. Staat heel veel in en is ontzettend nuttig om gelezen te hebben. Succes en nog effe volhouden hoor!!!
Een tijdelijke terugslag hoort erbij! En staat vlgs mij ook beschreven in het boekje van ria Blom. Doordat ze beter en vaster gaan slapen worden ze energieker en meer uitgerust en hebben ze ineens de puf om zich te verzetten tegen de nieuwe situatie!n Ik had de eerste dag echt een "wauw" gevoel en op dag 3 en 4 was het weer janken en krijsen dat ik dacht: "werkt t wel?" Maar doorgezet en uiteindelijk tot 4 maandne heel veel baat bij gehad! Wel had hij altijd in het begin dat hij tegenstribbelde als de doeken om hem heen gingen en vond ik het haast zielig om door te zetten. Maar vaak viel hij dan binnen een minuut in slaap. Met 4 maanden zijn we gestopt omdat hij begon om te rollen. ik vind het wel apart dat het aan het einde van de dag bij jou slechter gaat? Dat kan ik niet zo goed verklaren?