Bah, zit me toch niet lekker..

Discussion in 'De lounge' started by Baby09, Jun 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Mn man en ik gingen net even naar de apotheek, ik bleef in de auto zitten. Er kwam een stel aanlopen en was ze een beetje aan het volgen, ze praatte namelijk nogal hard. Ze wilde de apotheek inlopen en hadden ruzie, was toen wel duidelijk. Die man maakte een schijnbeweging naar haar alsof hij dr wat wilde doen. Ze liep toen weg. De man achter haar aan en pakte dr stevig vast met 2 handen aan dr schouders daarna legde hij zn arm in/over dr nek. Ik vertrouwde t niet helemaal dus bleef ze volgen.. Op een gegeven moment pakte hij haar stevig vast en zij werd best boos dus duwde hm weg. Wat doet hij... hij schopt dr zo keihard in dr buik, pakt dr weer vast en lopen verder...
    Pffff ik was zooo kwaad en zo, ja ik weet niet, dus ik stapte de auto al uit zo van nou ik ga bij mn man zn tel halen en de politie bellen, maar ineens waren ze helemaal uit beeld. Getver.. je weet dat het vaker gebeurd dan dat je denkt, maar als je het zo ziet maakt het toch best veel indruk.. Hoop dat alles goed gaat met het meisje..
    (Man en ik dachten hetzelfde, misschien is ze wel zwanger, vandaar het schoppen in dr buik, maarja hoeft natuurlijk niet)

Ben er best van geschrokken!!!! Zie het nog zo voor me...

Wat zouden jullie doen als je dat zo op straat ziet gebeuren??

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ligt er aan waar ik ben en of ik alleen ben.. Tegenwoordig heb je zo een pistool op je hoofd. En als die man er al niet voor schroomd zijn vriendin in het openbaar te schoppen wat zal hij jou dan wel niet aandoen als je er wat van zegt.;)

3. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

oh vreselijk!
    Tja ik had het denk ik bij de politie gemeld,
    maar ja als je niet weet wie het zijn
    en ik weet niet of je in een stad of dorp woont,
    ivm terug vinden.
    Maar dat moet heel rot voelen om dat gezien te hebben!
    En o arme meid!
    Ik hoop dat ze verstandig is! En hulp kan krijgen.

4. MissT

MissT Niet meer actief

Oh jeetje zeg, wat vreselijk om zoiets te zien!!
    En wat een enorme hufter die vent!!

Tsja je kan er niet zo heel veel aan doen ben ik bang.. inderdaad de politie bellen maar ben bang dat die er ook niet veel aan doen.. Het meisje moet gewoon zelf opstappen hoe moeilijk dat ook is.

Probeer het van je af te zetten meis..

5. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ik woon in den haag en kende het stel niet, dus had totaal geen nut om de politie te bellen.
    Maar mn gevoel ofzo zegt dat ik gewoon had moeten helpen, maar idd de angst dat hij mij wat aandoet is gewoon erg groot..!

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook een keer in zo'n situatie gezeten, was na het uitgaan dat een jongen een meid in elkaar sloeg.
    Ik heb er toen wel wat van gezegt, en toen is die jongen ook weggegaan.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeetj wat schrikken zeg! ik denk dat je er weinig aan kan doen. Alleen die man aanspreken, maar ja ik had het persoonlijk niet gedurfd als hij zijn vriendin al trapt. Veel te bang dat hij het bij mij ook doet.

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Hij had waarschijnlijk zonder schaamte mij ook wat gedaan. Zelfs mn man was een beetje ontdaan want hij keek hem heel dreigend aan. Dus ik had gewoon ook niks kunnen doen, maar op zon moment ben ik zo kwaad gewoon! Hoe kan je dat je vriendin nou aandoen?! (kennelijk heel makkelijk...)

9. tulip

tulip Niet meer actief

wat een rotsituatie, de politie bellen heeft idd weinig zin lijkt mij. Jammer dat ze niet de apotheek echt in gegaan is, dan had de politie het misschien nog kunnen achterhalen, al vraag ik mij af of ze zover gaan.

10. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Vorige week hier spuugt een man zijn vrouw in het gezicht. Zij veegt het gewoon af. Die heeft er al ervaring mee dus....:x....niet te geloven. Sorry ik kan er niets van zeggen als ik 3 kids bij me heb al stond ik wel op het punt van.

11. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb in zo'n situatie gezeten waarin mijn vriend zulke dingen bij me deed. En het moet een bepaald crusiaal moment zijn waarop iemand hier op in springt en je "red" van zo'n L*L wil je daadwerkelijk het lef hebben bij hem weg te gaan.
    Is het dat niet dan kan het zelfs zo zijn dat zij zich tegen je keert! (al had ik dat nooit gedaan, zo diep zat de indoctrinatie van hem nog niet toen)
    En dan nog is het maar afwachten of ze niet naderhand toch weer bij hem terug gaat.
    De enigen die zulke meiden kunnen helpen zijn de naasten of het blijf van mn lijfhuis denk ik.
    Politie kan hem aanspreken op zijn gedrag maar als zij verder geen stappen zet kunnen ze niks.
    En jij als vreemde op straat....tja... politie bellen en zeggen er was hier net n stel en de man schopte de vrouw in elkaar... Schiet niet zo op.
    Erg moeilijk allemaal. Vooral voor de meid ook. Is al eens een topic over geweest n tijdje terug.
    Maar als ik dit soort dingen lees dan word ik net zoals iedere vrouw (en het grootste deel van de mannen) enorm boos! Niet in woorden uit te drukken. Dat soort mannetjes zouden ze eens los moeten laten bij een vrouwelijke karateka. kijken wie er dan de klappen krijgt.
    Vraag me altijd af hoe die kronkel in de kop van zo'n vent is gekomen. Hij had toch ook n moeder?

12. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb dat ook een keer gezien... en toen ben ik zonder erbij na te denken er zo tussen gesprongen. Echt heel dom van mij achteraf, hij had mij ook wel wat kunnen doen... maar die man schrok blijkbaar van me en is afgedropen...
    Ik kan niet tegen onrecht en dan vergeet ik vaak aan mezelf te denken.

Een tijdje geleden kreeg ik ruzie met een gevaarlijk uitziende man (met allemaal tattoos) omdat hij zijn kind (van een jaar of 2) midden op de kermis echt een megamep verkocht en natuurlijk moest ik er weer wat van zeggen. Nou die man werd echt kwaad op mij... gelukkig waren er nog veel mensen het met mij eens dus durfte hij niks te doen...

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Bah vind deze dingen heel erg,, kan het ook niet zien,, ik heb het ook gezien van heel dichtbij en dat heeft 10 jaar geduurd ik kon niks doen omdat ik nog zo jong was.
    Maar het blijft altijd bij je,

14. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    heb zelf in zon situatie gezeten en helaas niemand die mij hielp.

gekke is.. dat ik zelf nix durfde te doen

zie ik echter zo iets gebeuren op straat.. dan spring ik er midden in.. hoe dubbel dat mag ook klinken. Ik kan er niet tegen als iemand een ander zeer doet.. ik doe dan ook altijd voor ik nadenk..

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wij reden laatst in de auto op weg naar de bioscoop met onze zoon en een vriend van hem.
    Het was al donker in ineens zagen we op weg voor ons iets liggen, met iemand eroverheen gebogen....
    Ik dacht dat er een ongeluk was gebeurd, maar het bleek dat de knul op de grond in elkaar werd gerost door een flink uitziende meid! :$
    In de berm stond een fikse groep opgeschoten knullen het meisje aan te moedigen! :x
    Mijn man is nogal zo dat ie uitstapt en gaat helpen, maar ik heb geschreeuwd dat ie door moest rijden...
    Achteraf heb ik daar heel veel last van gehad, mijn avondje bioscoop was ook niet zo gezellig.
    Maar ik was zooo bang dat ze mijn man wat zouden aandoen, tegenwoordig heb je idd zo een mes in je rug.

Maar de beelden gaan niet van mijn netvlies af, ik zie nog zo hoe 1 van de knullen met zijn been zwaaide en de jongen keihard tegen zijn hoofd schopte..:$
    Dat geluid zal ik nooit meer vergeten...

Het enige wat ik tegen mezelf kon zeggen om het doorrijden te rechtvaardigen, was het feit dat er al andere mensen gestopt waren en dat de politie al werd gebeld.
    Maar ik vond het zo erg van mezelf,....we reden zo langs hem heen en deden niks...
    En die jongen huilde zo...vreselijk!
    Ik weet dat ik het deed om mijn eigen gezin te beschermen (en het kind van een ander wat ik bij me had), maar stel toch dat het mijn zoon was geweest die daar lag???
    Had ik dan niet heeeel graag gewild dat er iemand wat zou doen???
    Het laat me nog altijd niet los...:(

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    hier een paar weken terug met een stelletje op straat... hoorde (woon 3 hoog) kei hard een klap op huis (waarschijnlijk op haar gezicht) en gepraat (kon niet volgen was waarschijnlijk turks of marrokaans) en gehuil. hebben toen wel de politie gebeld. Dame werd ook meegesleurd. weet waar ze wonen....
    Van de week was het daar weer raak!

17. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Weet jij veel wat er daarvoor is gebeurd, misschien heeft die gozer haar wel verkracht (of geprobeerd) en nam toen wraak? Niet dat het het dan goedpraat....

Share This Page